شناسهٔ خبر: 66989573 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قیمت آبسردکن استیل

آبسردکن ها دارای انواع مختلفی چون آبسردکن های مرکزی، صنعتی و اداری هستند که هرکدام برای یک نوع محیط هایی مناسب‌اند.

صاحب‌خبر -

ایرنابازار- آبسردکن وسیله ای است که از آن برای تامین آب گوارا و خنک استفاده می شود که امروزه این دستگاه ها بیشترین کاربرد را برای محیط هایی چون ورزشگاه ها، فست فود، کلینیک ها، بیمارستان ها، اداره ها، رستوران و مغازه ها دارند.

آبسردکن های مدل صنعتی و مرکزی قدرت بالایی دارند و برای استفاده در محیط های پرتردد بسیار مناسب هستند.

همچنین شما می توانید از انواع آبسردکن استیل برای محیط های مرطوب، گرم یا خشک استفاده کنید.

قیمت آبسردکن ها با توجه به متریال به کار رفته در اجزای دستگاه، نوع بدنه آن، مدل آبسردکن، قدرت آن و... متفاوت خواهد بود.

قیمت انواع آبسرد کن ها با بدنه استیل

آبسردکن ها امروزه در انواع مدل ها به بازار عرضه می شوند که از نظر ظرفیت، تعداد شیر، متریال و جنس بدنه تفاوت هایی دارند. همین تفاوت ها باعث شده تا قیمت برخی از آن ها بالا باشد و برخی قیمت کم تری داشته باشند. آبسردکن هایی که جنس بدنه آن ها از استیل است، مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند و به ندرت به تعمیر یا تعویض نیاز پیدا خواهند کرد، از این رو شما می توانید با یک بار خرید آبسردکن استیل از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید.

ناگفته نماند که مصرف انرژی و برق آبسردکن های صنعتی استیل بسیار کم است، از این رو هزینه شما نیز کاهش خواهد یافت که این مسئله به سود شما است.

تنوع گسترده آبسردکن ها سبب شده تا شما بتوانید با توجه به بودجه مالی خود یک آبسردکن استیل در مدل های مختلف اداری، خانگی، صنعتی یا مرکزی را خریداری کنید و از آن در کل روز استفاده نمایید بدون آنکه دچار مشکلی شود.

در ادامه مطالب به صورت دقیق تر به بررسی قیمت انواع آبسردکن استیل خواهیم پرداخت.

قیمت انواع آبسردکن اداری و خانگی

آبسردکن های مدل رومیزی و خانگی قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با آبسردکن های صنعتی یا مرکزی دارند. در واقع این مدل آبسردکن ها ابعاد کوچکی دارند که می توانید آن را روی میز یا سکویی قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که آبسردکن های اداری و خانگی تنها برای ظرفیت های کم و برای محیط های کم تردد مناسب هستند، زیرا می بایست مخزن آن را در دفعات بیشتری از آب پر کنید. همچنین آبسردکن های خانگی و اداری در انواع جنس بدنه ساخته می شوند؛ از این رو هنگام خرید دقت کنید که آبسردکن استیل را خریداری نمایید.

قیمت آبسردکن مرکزی

آبسردکن های‌ مرکزی انواع مختلفی دارند که برای استفاده در اماکن پرجمعیت و پرتردد بهترین انتخاب هستند.

در واقع در مکان هایی که روزانه تعداد بیش از ۱۰۰ نفر حضور داشته باشند، بهتر است که برای آن مکان، اداره، مطب و... آبسردکن مدل مرکزی را تهیه کنید.

همچنین این نوع آبسردکن ها برای ورزشگاه ها و بیمارستان ها بسیار کاربردی هستند.

البته قیمت آبسردکن مرکزی با توجه به انواع آن یکسان نیست، اما در کل به دلیل پوشش دهی ظرفیت بالا و داشتن مخزن بزرگ برای نگهداری آب، قیمت بالاتری در مقایسه با انواع دیگری آبسردکن ها دارد.

جنس بدنه، برند، تاریخ ساخت، تعداد شیر آبسردکن، اندازه مخزن و... از فاکتور هایی هستند که برای تعیین قیمت آبسردکن مرکزی مورد بررسی قرار داده می شوند. آبسردکن های استیل کیفیت بسیار بالایی دارند، از این رو با خرید آن در طی مدت کوتاهی هزینه پرداختی شما جبران خواهد شد.

استفاده از آبسردکن های مرکزی برای کلینیک های طبقاتی کاربرد فراوانی دارد و باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می شود.

شما می توانید یک آبسردکن مرکزی را تهیه کنید و از طریق آن به سایر طبقات آب خنک را لوله کشی نمایید.

آبسردکن های مرکزی استیل بدنه بسیار مقاومی دارند و در طی استفاده مکرر به ندرت دچار مشکلی می شوند.

قیمت آبسردکن استیل

قیمت آبسردکن صنعتی

آبسردکن های صنعتی برای استفاده در محیط های اداری، تجاری و درمانی مناسب هستند.

به دلیل افزایش روزافزون هزینه ها و با توجه به تنوع مدل های آبسردکن ها صنعتی نمی توان رقم ثابتی را برای قیمت آن بیان کرد.

بدون شک شما این نوع آبسردکن ها را در پارک ها و شهر خود مشاهده کرده اید.

شما می توانید با توجه به بودجه مالی خود آبسردکن صنعتی را از تعداد ۱ الی ۶ شیر در مدل های مختلف تهیه کنید.

نوع برند آبسردکن صنعتی نیز در تعیین قیمت آن بی تاثیر نیست. برخی برندهای خارجی یا حتی ایرانی قیمت بالاتری را به دلیل بالا بودن کیفیت دستگاه، تعیین کرده اند.

خرید انواع آبسردکن از فدک بازار

فروشگاه اینترنتی فدک بازار ارائه دهنده انواع آبسردکن های صنعتی، مرکزی، اداری و خانگی است. شما می توانید بدون حضور و به صورت کاملا آنلاین به بررسی انواع مدل های آبسردکن ها بپردازید و آبسردکن دلخواه خود را با قیمت باصرفه و بسیار معقولی خریداری نمایید. تمامی مشخصات مربوط به هر مدل از آبسردکن اعم از نوع جنس بدنه، قیمت آبسردکن استیل، نوع مخزن و ویژگی های دستگاه در کنار تصویر آن درج شده است.

همچنین تمامی محصولات مجموعه دارای ضمانت نامه معتبر به مدت ۶ ماه الی ۲ سال هستند.

همچنین مجموعه تامین کننده تمامی ابزار ها و قطعات مربوط به دستگاه های آبسردکن و سایر لوازم خانگی است تا در صورت نیاز به تعویض قطعات بتوانید قطعه های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

قیمت آبسردکن استیل

سخن پایانی

امروزه آبسردکن های استیل به‌دلیل داشتن استحکام بالا بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. بدنه های استیل، به‌دلیل ضد زنگ بودن برای محیط های مرطوب، گرم و خشک بسیار مناسب هستند. از برند های محبوب آبسرد کن های اداری و خانگی، صنعتی و مرکزی که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند می توان به برند های سبلان، زاگرس، ایستکول، الکترواستیل، آدمک و آندرانیک اشاره کرد.

شما می توانید انواع مدل های آبسردکن ها را در ابعاد مختلف با قدرت های مختلف مشاهده کنید و بعد از بررسی قیمت روز آن ها، آبسردکن استیل مطابق با نیاز خود را از فدک بازار خریداری نمایید.

برای خرید آبسردکن استیل و یا اطلاع از قیمت و مشخصات انواع آبسردکن می توانید همین حالا روی آن کلیک کنید.

راه های ارتباطی با ما : ۰۲۱۸۸۹۹۴۱۹۵ - ۰۹۱۲۴۹۹۱۸۷۹

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما