شناسهٔ خبر: 66989546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امباپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد

باشگاه رئال مادرید فرایند به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را تکمیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، باشگاه رئال مادرید که پیش از این در تابستان‌های 2022 و 2023 به ترتیب با ارائه پیشنهادهای به ارزش 200 میلیون یورو و 120 میلیون یورو در راه به خدمت گرفتن کیلیان امباپه ناموفق بود، سرانجام در سومین تلاش خود به نتیجه رسید و فرایند جذب این بازیکن را تکمیل کرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شد. طبق ادعای رومانو؛ تمامی مدارک بین طرفین امضا شده و این انتقال قطعی و فرایندش تکمیل شده است.

انتظار می‌رود رئال مادرید که شب گذشته با شکست بوروسیا دورتموند به قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید، هفته پیش رو (از دوشنبه همین هفته به بعد) از خرید این ستاره فرانسوی به طور رسمی رونمایی کند.

امباپه در هفت سال اخیر در 308 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن 256 گل، 108 پاس‌گل هم ساخت،  بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود و به حالا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا می‌شود.

او در این مدت به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب 15 قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کرد، از جمله 6 قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه و چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه. او همچنین در فصل 20-2019 با PSG تا فینال لیگ قهرمانان پیشروی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما