شناسهٔ خبر: 66989303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ستاره‌های تراکتور خشن‌ترین بازیکنان لیگ!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: صفا هادی و شجاع خلیل‌زاده با مجموع 20 کارت زرد و 1 کارت قرمز خشن‌ترین بازیکنان لیگ بیست و سوم بودند و فاصله زیادی نسبت به دیگر بازیکنان لیگ در این زمینه داشتند.
شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در جریان مسابقات لیگ برتر 10 کارت زرد دریافت کرد و یک‌بار هم از زمین مسابقه اخراج شد تا خشن‌ترین بازیکن لیگ بیست و سوم لقب بگیرد.
بعد از او صفا هادی هافبک دفاعی تیم تراکتور با دریافت 10 کارت زرد در رتبه دوم قرار دارد و او هم یکی از خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران بود، بعد از این دو بازیکن سیامک نعمتی، محمد نادری و سعید کریم آذر با 5 کارت زرد در رتبه‌های بعدی قرار داشتند که با توجه به پست آنها و تعداد مسابقاتی که میدان رفتند آمار عجیبی نیست.
اما عجیب‌ترین کارت قرمز این تیم را ریکاردو آلوز دریافت کرده است، ریکی‌ آلوز در کنار شجاع خلیل‌زاده تنها بازیکنی از تراکتور است که از زمین مسابقه اخراج شد، او در دقایق پایانی بازی با نساجی از زمین مسابقه اخراج شد.
با این حساب تراکتور در جدول خشن‌ترین بازیکنان لیگ بیست و سوم دو بازیکن را در صدر دارد، بازیکنانی که با هوش هیجانی بالا کارت‌های زیادی دریافت کردند که تعداد زیادی از این کارت‌ها غیر فنی و به دلیل اعتراض به داور مسابقه بود.
 

نظر شما