شناسهٔ خبر: 66988538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با هدف توسعه خدمات به مردم انجام شد؛

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در لوندویل آستارا

آستارا- اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر لوندویل آستارا با هدف توسعه خدمات و کاهش مراجعات مردمی به دادگاه ها در لوندویل شهرستان آستارا راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

عباس جاذب در آئین افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهر لوندویل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این دفتر به عنوان دروازه ورودی دستگاه قضا، از خدمات قوه قضائیه است و با توجه به جمعیت حوزه لوندویل ایجاد این دفتر ضروری بود و تکریم ارباب رجوع، تسریع خدمات و کاهش زمان دادرسی، مراجعات و هزینه مردم از مزایای آن است.

رئیس دادگستری شهرستان آستارا در این مراسم اظهار کرد: خدمات مورد انتظار مردم از دستگاه قضا از طریق این دفترها ارائه می‌شود و با توجه به حجم پرونده‌ها در گیلان، علاوه بر دعاوی حقوقی به زودی پیگیری پرونده‌های کیفری نیز به دفترها سپرده خواهد شد.

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در لوندویل آستارا

ثبت دادخواست‌های مردم یکی از وظایف دفاتر قضائی است

«یاسر همدمی» دادستان عمومی و انقلاب آستارا نیز در این آئین گفت: شفاف‌سازی، تسهیل دادرسی‌ها و ثبت دادخواست‌های مردم از وظایف این دفترها است و دفتر خدمات الکترونیک قضائی آستارا به مساحت ۵۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر پانصد میلیون ریال ایجاد و ۲ نفر را مشغول به کار کرده است.

نظر شما