شناسهٔ خبر: 66988222 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سازمان ملی سنجش هشدار داد؛

ارائه کارنامه اعلام نتایج جعلی در کنکور ارشد پیگرد قانونی دارد

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور هشدار داد: استفاده و ارائه کارنامه‌های اعلام نتایج جعلی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

صاحب‌خبر -

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز ۸ خردادماه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند می‌توانند با دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

انتخاب رشته‌های تحصیلی از شنبه ۱۲ خرداد ماه آغاز شده است و داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند.

در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ هشداری مبنی بر پیگرد قانونی کارنامه‌های جعلی عنوان شده است.

در این هشدار آمده است: «داوطلبان گرامی، باتوجه به حجم وسیع کارنامه‌های اعلام نتایج غیرواقعی و تهییج افکار عمومی، لازم است از مراجعه به سایت‌های غیرمجاز پرهیز و برای دریافت اخبار و کارنامه اعلام نتایج آزمون‌ها از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org اقدام کنید.

درضمن استفاده و ارائه کارنامه‌های اعلام نتایج جعلی تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

نظر شما