شناسهٔ خبر: 66988029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد افشار» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اظهار داشت شب گذشته سارقان با تخریب قفل و ورود به منزل خالی از سکنه همسایه وی، اقدام به سرقت لوازم نموده اند. 

وی افزود: با بررسی فیلم‌های استخراج شده از دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت دو نفر سارق ۴۴ و ۴۰ساله سابقه دار که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می‌نمودند شناسایی شده و محل مخفیگاه آن‌ها کشف شد. 

بنا بر اعلام خبرگزاری پلیس، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی مقام قضایی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه کشف و به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد. 

سرهنگ افشار خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و بیش از ده فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تعداد سه نفر از شکات شناسایی شدند و شناسایی شکات و مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ محمد افشار به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس ۱۱۰، آن را گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما