شناسهٔ خبر: 66987892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقامت و پایداری رمز استمرار انقلاب اسلامی

امام جمعه تاکستان در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: شجاعت، استقامت و پایداری امام خمینی (ره) در مواجهه با ظلم و استبداد شاهنشاهی ستودنی بود.

صاحب‌خبر -

آیت الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان، فرا رسیدن رحلت جانسوز حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت و گفت: این ۲ واقعه مهم در این روز‌ها با شهادت آیت الله رئیسی و همراهان انقلابی و ولایتمدار او مقارن شده که هریک از آنها ورقی از دفتر افتخار، غرور و بالندگی کشور است.

وی با اشاره به رخداد‌ها و ضعف‌های سیاسی کشور در دوره قاجار و پهلوی افزود: حاصل این دوران تجزیه نقاط مهم و استراتژیک همچون "آرارات" و "بحرین" از ایران بود که هریک از آنها در دنیای امروزی نقش تعیین کننده‌ای در روابط بین المللی دارند.

امام جمعه تاکستان بیان داشت: امام خمینی (ره) با شجاعت در مقابل این ظلم و استبداد شاهنشاهی که در حال تاراج کشور بود قدعلم کرد، که قیام خونین ۱۵ خرداد توسط مردم ورامین و باقرآباد، تبعید حضرت امام از کشور و شهادت بزرگانی، چون شهید انصاری بخشی از وقایعی است که انقلاب در مسیر خود سپری کرده است.

وی با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید کشور، اضافه کرد: دیدیم که حتی شهادت این شهدای والامقام که معادلات سیاسی در روابط بین المللی را به نفع کشور عزیزمان دگرگون کرده بودند نیز خللی در روند و مسیر انقلاب ایجاد نکرد و با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) و هشدار ایشان به تمامی دشمنان هیچ مشکلی در امورات کشور ایجاد نشد.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: این پایداری و استقامت انقلاب که با حرکت روزافزون خود به سمت شکوفایی حرکت می‌کند ناشی از اندیشه و تفکر حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که برگرفته از مکتب امیرالمومنین و امام جعفر صادق (ع) است.

نظر شما