شناسهٔ خبر: 66987762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بنا به مطالبات مردمی انجام گرفت:

توسعه زیرساخت‌های معابر شهری با تخریب دو ملک در ناحیه ۲ منطقه۱۱

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اجرای مستمر طرح بهسازی معابر در این منطقه گفت: کوچه‌های ریاضی و یمینی در خیابان حیدری‌فر از حالت بن‌بست خارج شدند و در دسترس شهروندان قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه با اشاره به اینکه مدیریت شهری با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود، همه توان خود را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند، گفت: مرمت و بهسازی معابر در کوچه‌های ریاضی و یمینی واقع خیابان حیدری‌فر از ناحیه ۲ منطقه انجام شد.

موسوی توضیح داد: با توجه به درخواست‌های مردمی، مبنی بر ایجاد خطر دو ملک در انتهای کوچه‌های یمینی و ریاضی که به صورت خطرساز و در حال ریزش بوده، موضوع در دستور کار قرار گرفت و طبق نظریه کارشناسان تخصصی، این دو ملک تخریب شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح پس از تخریب دو ملک خطرساز، ضلع جنوبی زمین یادشده که دارای دو پارکینگ در انتظار بودند، برای پارکینگ‌هایشان پس از آزادسازی معبر با ایجاد رمپ، دسترسی ایجاد شد.

محمدحسن سلیمی نمین، معاون فنی و عمران منطقه دراین‌باره توضیح داد: با هدف توسعه زیرساخت‌های معابر شهری، معاونت فنی و عمرانی با توجه به تخریب دو ملک موصوف در کوچه‌های ریاضی و یمینی از خیابان حیدری‌فر پس از تخریب از حالت بن‌بست خارج و دسترسی از معابر برای شهروندان ایجاد شد.

وی افزود: در این طرح بالغ بر ۲۸۰ مترمربع تخریب و خاکبرداری و ۵۰ تن آسفالت در مساحت ۲۱۰ متر مربع برای رفاه حال شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما