شناسهٔ خبر: 66987409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی

مجالس بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای خدمت، در آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بهمراه یادبود شهدای گرانقدر خدمت، فردا در استان برگزار می‌شود.

این مراسم در  تبریز فردا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، عضو محترم خبرگان رهبری و امام جمعه اهر برگزار خواهد شد.

امروز نیز این مراسمات در مناطق مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

با حضور قشر‌های مختلف مردم به ویژه اصناف و کسبه و بازاریان تبریز در مسجد مقبره تبریز سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا در این مراسم گفت: امام راحل (ره) احیاگر فریاد مظلومیت خواهی، هدایت و تعالی انسان بعد از پیامبر اکرم (ص) بود و به ما آموخت که در مقابل ظلم و کفر نباید ساکت نشست.سرهنگ پورزینال افزود: شهدای خدمت نیز با اتصال به آموزه‌های امام خمینی جهانی شدند و در سخت‌ترین لحظه‌های کشور در سنگر خدمت رسانی مردم و در تداوم راه امام (ره) به اوج اعلی رسیدند.

در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز هم در مراسمی یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای خدمت گرامی داشته شد.فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری در این مراسم نخستین ویژگی شهدای خدمت را مردمی بودن و خدمت کردن به ملت دانست و گفت: شهیدان سانحه بالگرد خودشان پرچمدار شهدا شدند و نامشان در بین مردم تا ابد باقی خواهد ماند.امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی افزود: شهادت این عزیزان برای کشور ما دوباره عزت آفرید و موجب وحدت و یکپارچگی، انسجام، اقتدار و امنیت ملی شد.

همچنین مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از فرهنگیان نواحی پنجگانه تبریز و خانواده‌های معزز شهدا، صبح یکشنبه، سیزدهم خرداد ماه در تالار معلم تبریز، برگزار شد.

به همت پایگاه شهید رهنمای حوزه بسیج اصناف محمدرسول الله (ص) سپاه امامت تبریز هم مراسم سی و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و یادواره شهدای خدمت باحضور اقشار مختلف مردم در میدان میوه و تره بار تبریز برقرار شد.

مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی و شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهانش در مسجد جامع بازار اسکو و شهرستان خداآفرین نیز برپا شد.

بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی

 

 

نظر شما