شناسهٔ خبر: 66987357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه گرگان:

دشمن به دنبال تحریف اندیشه و شخصیت امام راحل است/ اصول شخصیتی امام قابل انکار نیست

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تحریف اندیشه و شخصیت امام راحل است، گفت: امروز دشمن به دنبال این است که روح انقلاب را تحریف کند.

صاحب‌خبر -

دشمن به دنبال تحریف اندیشه و شخصیت امام راحل است/ اصول شخصیتی امام قابل انکار نیست

سرهنگ محمود علیخانی ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج از گرگان گفت: اصول شخصیتی امام خمینی «ره» قابل انکار نیست و دشمن به دنبال تحریف اندیشه‌ها ارزش‌ها، آرمان و شخصیت امام راحل است و تلاش می‌کند روایت انقلاب را تحریف کند. 

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) هیچگاه در طول مبارزاتش از دشمن نهراسید، تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز شخصیت امام راحل می‌توان به تصمیمات عقلانی و منطقی و اعتماد به مردم بویژه جوانان اشاره کرد همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی ناشی از احساسات و برخورد شجاعانه با دشمنان از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود. 
فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه اگر امام به مردم تکیه نمی‌کرد دفاع مقدس اداره نمی‌شد، افزود: امام خمینی(ره) هیچگاه به دشمنان اعتماد نمی‌کرد و بسیار به همبستگی و وحدت مردم اهتمام می‌ورزید و وحدت بین شیعه و سنی توسط امام راحل برنامه‌ریزی شد. 
علیخانی با اشاره به اینکه مهمترین مولفه امام راحل اتکال کامل به نصرت الهی است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار استراتژی سلطه ستیزی در مقابل دشمن و نظام استکبار بود.
علیخانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف روح انقلاب است، اظهار کرد: دشمن به دنبال تحریف شخصیتی امام راحل است تنها رمز بقا و استحکام انقلاب اسلامی نگاه استراتژیک رهبری دینی امامین انقلاب اسلامی در گام اول امام راحل و در گام دوم حضرت آقا بود.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: دشمنان اعتراف کردند که تنها یک انقلاب است که در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می‌کند و آنهم انقلاب اسلامی ایران است که روزبه روز مستحکم‌تر از گذشته به حرکت خودجوش خود ادامه می‌دهد و دشمن بیکار ننشسته و به دنبال کاهش تراز شخصیت امام راحل است.
وی با تاکید بر اینکه اصول شخصیتی امام خمینی(ره) قابل انکار نیست، گفت: از راهکارهای مقابله با تحريف های شخصیت امام راحل می‌توان به بازخوانی اصول شخصیتی امام خمینی(ره)، انعکاس اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اتکال به خدا و بی‌اعتمادی به دشمن و اعتقاد به توان و اراده مردم در اداره کشور می‌توان نام برد.
علیخانی با تاکید بر اینکه رژیم‌صهیونیستی نابودشدنی است، تصریح کرد: اینکه حضرت آقا می‌فرمایند به قله نزدیک شدیم یعنی نوید نابودی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا را می‌دهد یعنی انقلاب اسلامی از گردنه‌های پرپیچ خم مشکلات عبور کرده و به قله نزدیک شده است.
انتهای پیام/

نظر شما