شناسهٔ خبر: 66987180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه شهرستان ممقان:

گفتمان امام(ره) گفتمان عزت‌مدارانه بود

امام جمعه شهرستان ممقان با بیان اینکه حضرت امام(ره) جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای دین مبین اسلام بنا نهادند، اظهار کرد: ایشان به انگیزه‌های مردم میدان دادند و همین حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث شد حکومت وابسته و ننگین پهلوی تمام شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام بلال انصاری در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: گفتمان امام گفتمان عزتمدارانه بود و امام به ما آموخت و نشان داد هیچ وقت نباید ذلت را پذیرفت و زیر یوغ استکبار رفت.

وی در ادامه به اقدامات شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی شهدای خدمت ولایتمداری آن‌ها بود که سبب شد عزتمندانه روی دوش مردم شهیدپرور ایران اسلامی تشییع شوند.

وی تاکید کرد: وحدت و ایمان از رموز موفقیت جمهوری اسلامی در این چند دهه اخیر است و امیدواریم با همبستگی و همدلی در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با انتخاب شایسته،ایران اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کنیم.

امام جمعه شهرستان ممقان به نقش ارتش در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتشیان قهرمان همیشه مطیع امر ولایت فقیه بوده و هر کجا که لازم شده حضور یافته و خدمات بی‌منت خود را انجام داده‌اند.

گفتمان امام(ره) گفتمان عزت‌مدارانه بود

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما