شناسهٔ خبر: 66986949 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مسعود نجابتی دبیر بخش هنرهای تجسمی جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ شد

مسعود نجابتی طراح گرافیک، مدیر هنری و خوشنویس، دبیر بخش "هنرهای تجسمی" دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، آثار بخش "هنرهای تجسمی" این دوره از جشنواره به دبیری نجابتی در حال داوری است.

وی عضو هیئت انتخاب و داور چندین نمایشگاه و دوسالانه ملی بوده و دبیری علمی و هنری چند همایش را نیز بر عهده داشته‌است، همچنین کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های متعددی در موضوع طراحی گرافیک و تایپوگرافی برگزار کرده‌ است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به طراح گرافیک و مسئول واحد انتشارات دفتر روابط عمومی متروی تهران، طراح گرافیک مسجد جمکران، تدریس گرافیک و تایپوگرافی اشاره کرد.

در کارنامه هنری وی دریافت دیپلم افتخار اولین جشنواره خوشنویسی جهان اسلام، بخش کاربردهای خط در گرافیک، دریافت لوح تقدیر نمایشگاه کتابت بسم الله و مدیریت عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و .... دیده می‌شود.

دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی کشور با شعار "ایران جوان بمان" با موضوع جمعیت و فرزندآوری در بخش‌های نمایشنامه نویسی، تحقیق و پژوهش، سرود، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و برنامه های رادیویی برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت با بهره‌مندی از ابزار هنر و به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، فارغ التحصیلان نظام سلامت، کارکنان شبکه بهداشت و بهورزها، به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با موضوع جمعیت و فرزندآوری اقدام کرده است.

نظر شما