شناسهٔ خبر: 66986782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیران قضایی خراسان شمالی ارزشیابی می‌شوند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به در دستور کار قرار داشتن ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان قضایی و اداری گفت: سنجش عملکردها بر اساس ارزشیابی نقطه به نقطه به عنوان اولویت اصلی دادگستری کل استان در سال جاری انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضائی آشخانه، اظهار کرد: رعایت نظم و انضباط اداری و اعمال نظارت‌های مستمر و پیوسته به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: رعایت قانون و نظم و انضباط سبب می‌شود روند انجام امور در یک مجموعه سازمانی به صورت برنامه ریزی شده و کاملاً هدفمند و ضابطه مند و در عین حال توأم با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حداقل بخشی از نتایج این سازوکار نظام مند در قالب جلب اعتماد عمومی و تحقق عدالت قضائی متجلی خواهد شد.

براتی‌زاده با اشاره به در دستور کار قرار داشتن ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان قضائی و اداری، عنوان کرد: سنجش عملکردها بر اساس ارزشیابی نقطه به نقطه به عنوان اولویت اصلی دادگستری کل استان در سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به بکارگیری مشوق‌های انگیزشی و ساز و کارهای تنبیهی در راستای بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان، تصریح کرد: ممکن است در یک مجموعه افرادی بیشترین نقش را در بهبود شاخص‌های کمی و کیفی عملکردی داشته باشند و در طرف مقابل کسانی نیز با عملکرد ضعیف خود، فرایند انجام کار سازمانی را در بخش‌های مختلف تحت تأثیر تبعات منفی قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: یک مدیر باید در این موارد با بهره‌گیری از ابزارهای قانونی تحت اختیار به مقتضای شرایط و وضعیت موجود بهترین تصمیمات را اتخاذ کند.

نظر شما