شناسهٔ خبر: 66985214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان اعزام حجاج خراسانی در فرودگاه بین المللی مشهد

عملیات اعزام حجاج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان شمالی از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
پایان اعزام حجاج خراسانی در فرودگاه بین المللی مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی گفت: عملیات اعزام حجاج در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد که از روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود، دیروز (شنبه، ۱۲ خرداد) با اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر توسط هوایپیمایی جمهوری اسلامی ایران به اتمام رسید.
 
محمود امانی‌بنی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۸۵۴ زائر سرزمین وحی به مقصد مدینه و پنج هزار و ۱۵۱ زائر نیز به مقصد جده اعزام شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: این حجاج در قالب ۴۷ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شامل ۲۴ پرواز به مقصد مدینه‌منوره و ۲۳ پرواز به مقصد جده، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعزام شدند.
 
این مسئول با قدردانی از همه عوامل فرودگاهی و ارگان‌های اجرایی، پشتیبانی، نظامی و انتظامی که در عملیات اعزام زائران خراسانی سرزمین وحی، همراهی و همکاری کردند، گفت: اقدامات و تمهیدات مورد نیاز برای عملیات بازگشت حجاج خراسانی از سرزمین وحی از هم‌اکنون اندیشیده شده است
 
امانی‌بنی تصریح کرد: بر این اساس، علاوه بر بسیج همه عوامل فرودگاهی، کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در خراسان‌رضوی تشکیل شده تا خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام به بهترین شکل انجام شود.

نظر شما