شناسهٔ خبر: 66985147 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه حملات به مناطق مختلف نوار غزه با گذشت ۲۴۰ روز

رژیم اشغالگر همچنان با گذشت ۲۴۰ روز از آغاز حملات به نوار غزه، مناطق مختلف آن را هدف حملات هوایی و گلوله باران توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

ادامه حملات به مناطق مختلف نوار غزه با گذشت ۲۴۰ روز از آغاز حملات

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه العالم، رژیم اشغالگر همچنان با گذشت ۲۴۰ روز از آغاز حملات به نوار غزه، مناطق مختلف آن را هدف حملات هوایی و گلوله باران توپخانه‌ای قرار می‌دهد و سیاست ویران کردن مناطق مسکونی را ادامه می‌دهد.
دویست و چهل روز از تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه می‌گذرد و اوضاع تغییری نکرده است. کشتار، حملات و ویرانی در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد. خودرو‌های نظامی رژیم اشغالگر در رفح پیشروی می‌کنند و گلوله باران شدید توپخانه‌ای مناطق مختلف رفح نیز ادامه دارد. منطقه برازیل و محله سلام دیشب و صبح امروز هدف گلوله باران شدید توپخانه‌ای قرار گرفتند که طی آن شماری از مردم زخمی شدند. یک منزل نیز در این منطقه هدف قرار گرفت. پهپاد‌ها و بالگرد‌های رژیم اشغالگر نیز برخی مناطق مرکزی رفح را هدف قرار دادند. غرب رفح نیز هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت. اشغالگران هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند. شهر رفح تقریبا از مردم و سازمان‌های بین المللی تخلیه شده است. فقط برخی از خانواده‌های فلسطینی همچنان بر ماندن در این مناطق اصرار می‌کنند. مقاومت فلسطین نیز به درگیری با نیرو‌های اشغالگر و هدف قرار دادن خودرو‌های آنها ادامه می‌دهد. مناطق مرکزی نوار غزه و اردوگاه النصیرات و المغازی دیشب هدف حملات شدید توپخانه‌ای قرار گرفتند و خودرو‌های رژیم اشغالگر در این مناطق پیشروی کردند. پرواز بالگرد‌ها در این مناطق به شدت افزایش پیدا کرده است. اشغالگران هر جنبنده‌ای را در شرق دیرالبلح هدف قرار می‌دهند. مناطق الزهرا و مغراقه هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند. رژیم اشغالگر تلاش می‌کند مناطق مسکونی را به طور کامل ویران کند. اوضاع غزه نیز بهتر از این نیست و اشغالگران به حملات توپخانه‌ای و گلوله باران این شهر و نیز بمباران آن ادامه می‌دهند. محله زیتون نیز هدف حملات اشغالگران قرار گرفت. در حمله به یکی از منازل شهروندان در غزه نیز سه تن از افراد شهید و شماری زخمی شدند. نیرو‌های مدنی با توجه به کمبود امکانات، توانستند پس از ساعات‌ها اجساد این شهدا را که یک زن و شوهر و فرزند آنها بودند از زیر آوار خارج کنند. پس از عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر از اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، هنوز حملات و گلوله باران‌ها ادامه دارد و جنگنده‌های رژیم اشغالگر نیز پیوسته در آسمان منطقه پرواز می‌کنند و هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177916"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177916?width=600&height=350"></script></div>







تخریب مغازه‌ها در بنت جبیل به دنبال حمله موشکی رژیم صهیونیستی
کانال تلگرام شبکه الاقصی تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد اشغالگران، با بمباران شب گذشته، باعث تخریب شماری از مغازه‌ها و خودرو‌ها در منطقه بنت جبیل در جنوب لبنان شدند.
ادامه حملات به مناطق مختلف نوار غزه با گذشت ۲۴۰ روز از آغاز حملات


تصاویری از پایگاه گیپور در کریات اشمونه پس از حمله موشکی حزب الله
یاسر ابو هلاله روزنامه نگار و مدیر شبکه الجزیره (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸) در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویر منتشره در رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از پایگاه گیپور در کریات اشمونه در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.
یاسر ابو هلاله نوشت: این ظاهرا پایگاه کیپور پس از حمله با موشک «برکان» به آن است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177917"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177917?width=600&height=350"></script></div>




تصاویر گردان‌های القدس برای آماده سازی موشک‌ها در نبرد طوفان الاقصی
کانال تلگرام فلسطین الیوم، تصاویری از آماده سازی خمپاره‌های موشکی گردان‌های القدس در نبرد طوفان الاقصی با مشارکت نیرو‌های شهید عمر القاسم منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177919"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177919?width=600&height=350"></script></div>




نخستین لحظات حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای نزدیک مسجد الشمعه در غزه
احمد فوزی خبرنگار یمنی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از نخستین لحظات حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمان «سعید خلیفه» نزدیک مسجد الشمعه در غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177921"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177921?width=600&height=350"></script></div>




تصاویر پیکر شهدای فلسطینی پس از خروج نظامیان صهیونیست از جبالیا
کانال تلگرام الرساله، با انتشار تصاویری از ادامه بیرون آوردن پیکر شهدا در اردوگاه جبالیا در شمال غزه پس از عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر منتشر کرد.
ادامه حملات به مناطق مختلف نوار غزه با گذشت ۲۴۰ روز از آغاز حملات



نظامیان صهیونیست پیش از عقب نشینی از جبالیا بیمارستان اندونزی را آتش زدند
کانال تلگرام شبکه الجزیره با انتشار تصاویری نوشت: نیرو‌های اشغالگر پس از بازگشایی بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه، در عملیات زمینی در اردوگاه جبالیا آن را آتش زدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177923"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177923?width=600&height=350"></script></div>




گریه کودک فلسطینی در غم از دست دادن مادرش در غزه
کانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از گریه و بی تابی پسربچه فلسطینی منتشر کرد که در غم شهادت مادرش در حملات اشغالگران به نوار غزه می‌گوید: مادرم را بیاورید.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177924"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177924?width=600&height=350"></script></div>





عصام زنده ماند، اما ۳۵ عضو خانواده اش قتل عام شدند. جهان اقدام مشترک غرب در غزه را به یاد خواهد داشت.
ایکس/تصاویری تازه از جنایات رژیم اشغالگر در غزه؛ عصام زنده ماند، اما ۳۵ عضو خانواده اش قتل عام شدند. جهان اقدام مشترک غرب در غزه را به یاد خواهد داشت.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177925"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177925?width=600&height=350"></script></div>





تصاویر دلخراش از پیکر دختربچه شهید فلسطینی در زیر آوار
کانال تلگرام خبرگزاری صفا، تصاویر دردناکی از پیکر تحلیل رفته دختربچه فلسطینی در حملات اشغالگران به غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177928"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177928?width=600&height=350"></script></div>





بازگشت اهالی خان یونس و نصب خیمه روی ویرانه منازل خود
اهالی خان یونس پس از مهاجرت مجدد از رفح و بازگشت به شهر خود هیچ جایی جز آوار منازل خود برای نصب خیمه و زندگی ندارند.
اهالی خان یونس که به رفح در جنوب نوار غزه مهاجرت کرده بودند برای فرار از حملات رژیم اشغالگر بار دیگر ناچار به مهاجرت از آنجا و بازگشت به خان یونس شدند تا روی ویرانه‌های منازل خود خیمه‌هایی برای زندگی نصب کنند.
اهالی خانیونس که از اینجا مهاجرت کرده بودند بار دیگر به شهر خود برگشتند و با نصب خیمه روی ویرانه منازل خود می‌کوشند در میان آوار به جای مانده از منازل به زندگی ادامه دهند. اهالی خان یونس پس از آن که رژیم اشغالگر رفح را منطقه امن اعلام کرده بود به آنجا مهاجرت کردند، اما با آغاز عملیات نظامی در رفح ناچار به مهاجرت از آنجا و بازگشت به خان یونس شدند، اما به جز آوار منازل خود، جایی برای زندگی و نصب خیمه ندارند. یکی از خانواده‌های فلسطینی را می‌بینیم که روی ویرانه‌های منزل خودش خیمه‌ای نصب کرده است.
اوضاع در خان یونس همین گونه است. مردم جز ویرانه منازل خود هیچ جای دیگری برای نصب خیمه ندارند. این منازل در حملات رژیم اشغالگر به خان یونس ویران شده اند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11177930"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250151/11177930?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

نظر شما