شناسهٔ خبر: 66985081 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بررسی وضعیت تدوین سند جامع توسعه گردشگری تهران

دومین جلسه تدوین سند جامع توسعه گردشگری شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات شهرداری تهران و با حضور نخبگان حوزه گردشگری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ در این جلسه، مباحث راهبردی گردشگری در تهران با حضور سارا میرزایی مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، زینب اختری مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ناصر رضایی مدیر پژوهشکده گردشگری و میراث طبیعی، امیرپویان رفیعی شاد رئیس هیئت مدیره انجمن و دفاتر سفر و گردشگری استان تهران، ذبیح‌الله ترابی هئیت علمی دانشگاه تربیت مدرس، امیر اسدی پژوهشگر حوزه اقتصاد گردشگری، علیرضا کاظمی وفا مدیر جامعه هتلداران استان تهران، سلمان غفاریان رئیس جامعه هتلداران ایران و امیر مسعود احمدی نماینده ستاد گردشگری شهرداری تهران، نقد و بررسی شد.

همچنین علی رحیم‌پور به عنوان عضو شورای سیاستگذاری گردشگری شرکت نوسازی عباس‌آباد نیز در این جلسه بیان کرد: شهر تهران اولین مقصد گردشگران ورودی و در حقیقت گیت ورودی و خروجی است. تهران در کنار موقعیت سیاسی‌اش قابلیت‌های میراثی و تاریخی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متعددی دارد به همین دلیل باید درباره مدیریت اوقات فراغت شهروندان تدبیری اندیشید و راهکارهای لازم برای تبدیل شدن شهر تهران به مقصد گردشگری و ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی و خروجی شهر تهران را مطرح کرد که قطعا نیازمند برنامه ریزی است.

عضو شورای راهبری شرکت نوسازی عباس‌آباد گفت: پیشنهاد ما تدوین شرح خدماتی است که بر اساس نیاز شهرداری تهران و شورای شهر باشد تا منجر به یک درآمد پایدار برای شهر تهران شود.

انتهای پیام/

نظر شما