شناسهٔ خبر: 66984983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پدر و پسر سارق در فشافویه ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پدر و پسر سارق سابقه دار و حرفه ای موتور سیکلت که در حسن آباد فشافویه اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و چهار موتور سیکلت سرقتی از آنها کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده حسن آباد رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: عوامل کلانتری حسن آباد در پی گشت زنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در ۱۲ خرداد ماه امسال موفق به دستگیری۲سارق حرفه ای و سابقه دار موتور سیکلت در حین سرقت می شوند، در بازرسی ماموران کلانتری از مخفیگاه آنان ۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.

پدر و پسر سارق در فشافویه ری دستگیر شدند

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان ۲۶ و ۴۸ ساله (پدر و پسر) دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده که متهم در بازجویی های بعمل آمده، ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۹ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده های" حسن آباد" معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان تصریح کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

رمزگشایی از ۷ پرونده سرقت از مغازه در دولت آباد و دستگیری ۲ سارق

پدر و پسر سارق در فشافویه ری دستگیر شدند

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبر گفت: خرداد ماه امسال به دنبال چند فقره وقوع سرقت از مغازه در محدوده دولت آباد دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور تیم تجسس کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از ابزار آلات مخصوص اقدام به تخریب درب کرکره ای نموده و اقدام به سرقت می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت:تیم عملیات کلانتری با استفاده از سر نخ های بدست آمده و تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم هویت و مخفیگاه هر ۲ متهم را شناسایی کردند.

طرهانی گفت: با بدست آوردن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان در محدوده دولت آباد دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق بسیار در امر سرقت می باشند افزود: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی معترف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران بعنوان قبله پایتخت قرار دارد.

نظر شما