شناسهٔ خبر: 66984765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

ویژه برنامه‌های نکوداشت ایام ارتحال امام(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با چند فعالیت مناسبتی ایام رحلت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قزوین فرارسیدن ایام ارتحال امام(ره) با اجرای چند برنامه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین همراه بود.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک قزوین به مناسب سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب ویژه‌برنامه‌ای را با حضور بیست عضو نوجوان اجرا کرد.

قصه گویی از زندگی امام(ره)، معرفی وقایع ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نقش هدایت و رهبری اتفاقات آن زمان توسط امام(ره)، روخوانی کتاب مهربان مثل مسیح و شمع افروزی از فعالیت‌های این برنامه بود.

این مرکز هم‌چنین به مناسبت حوادث اخیر در غزه و رفح در فلسطین اشغالی با حضور اعضای مرکز چند فعالیت اجرا کرد.

در این راستا فعالیت‌های فرهنگی معرفی سرزمین فلسطین و موقعیت جغرافیایی رفح و غزه، شعرخوانی کتاب خواهرم پرنده شد، نمایش فیلم و کلیپ در مورد حملات اسراییلی و بحث آزاد درباره اهمیت کمک و همدردی با ستمدیدگان و حمایت از مردم مظلوم و آزادی طلب انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند ویژه برنامه ارتحال امام ره و شهدای خدمت را با حضور پنجاه عضو کودک و نوجوان برگزار کرد.

کارگاه هنری چاپ دستی عکس امام به روایت خاطرات انقلاب ، کارگاه تکه چسبانی گل لاله، فتو کلاژ از عکس ایت الله رییسی و معرفی شهدای خدمت کارگاه، معرفی وقایع و معرفی کتاب آخرین هجرت از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا کرد.

این برنامه شامل فعالیت‌های فضا سازی به مناسبت این ایام، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت امام در قالب طرح دیواری، معرفی کتاب "خورشید در کوچ "، روخوانی کتاب "مهربان مثل مسیح " و  برگزاری کارگاه کاردستی شمع با اوریگامی برای اعضای کودک و نوجوان بود.

این مرکز همچنین با مشارکت بسیج خواهران و بهزیستی مراسم سخنرانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را به مناسبت سالروز رحلت امام ، مداحی و جمع خوانی زیارت عاشورا را به مناسبت رحلت امام خمینی و یادبود رئیس جمهورشهید با حضور اعضا و خانواده های ایشان برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری  کانون ضیاآباد  نیز به این مناسبت  فعالیتهای معرفی کتاب ، معرفی شخصیت   امام خمینی (ره)  و وقایع ۱۵ خرداد را با حضور اعضای نوجوان انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با حضور ۲۳ عضو فعالیت‌های  معرفی ایام وقایع ، معرفی شخصیت  امام خمینی (ره) ، معرفی کتاب دهکده نوفل نوشاتو و آموزش اویگامی گل انجام شد.

هم‌چنین ویژه برنامه ای  با حضور ۴۱ نفر از اعضا و خانواده ایشان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ، گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و مراسم یاد بود برای شهدای خدمت با حضور مدرس حوزه علمیه قزوین برگزار شد. که در این برنامه فعالیت‌های شاهنامه خوانی عضو مرکز ، مسابقه ، شعرخوانی عضو و مربی و سرود اجرا شد.

ویژه برنامه‌های ایام ارتحال امام(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ویژه برنامه‌های ایام ارتحال امام(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ویژه برنامه‌های ایام ارتحال امام(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ویژه برنامه‌های ایام ارتحال امام(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

نظر شما