شناسهٔ خبر: 66984587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رفع مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است

دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی‌سازی دولت با اعلام اینکه سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشارکت مردم با کمک تمام ظرفیت‌ها در عرصه اقتصاد است، گفت: مشکلات اقتصادی به صورت مردمی قابل حل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، حامد فروزان؛ دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
 در پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی تعاون به میزبانی بهزیستی استان برگزار شد با بیان اینکه مردمی‌سازی به معنای مشارکت معنادار و موثر مردم در فرآیند‌ها و در راستای افزایش کارآمدی دولت است، گفت: مردمی‌سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت‌های کشور برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه سیاست‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت مردم با کمک تمام ظرفیت‌ها در عرصه اقتصاد است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به صورت مردمی قابل حل است.

دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اینکه فرهنگ مشارکت مردم در امور مختلف جامعه نهادینه شده است، افزود: فناوری انقلاب اسلامی فناوری مردم‌پایه است و مشکلات را در تمام مسائل با حضور مردم حل می‌کنیم.

فروزان خاطرنشان کرد: در تعامل و ارتباط با مردم نگاه اصیل انقلاب اسلام را داشته باشیم تا شاهد موفقیت‌های بزرگ در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار  ورفاه اجتماعی مازندران نیز ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه هدف، گفت: بسیاری از مشکلات با رویکرد خدمت‌رسانی دولت سیزدهم حل شده است.

علی باقری تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور شهید و هیات دولت به استان مازندران، رویداد اشتغال در استان راه‌اندازی شده است و در میز خدمت 2 هزار مراجعه کننده داشتیم که بیشتر متقاضیان جدید بودند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز همه دستگاه‌ها پیگیری و رفع مشکلات مردم باشد، افزود: در زمینه تحقق شعار سال سراغ بخش خصوصی، دولتی و واحدهای تولیدی خواهیم رفت تا به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما