شناسهٔ خبر: 66983929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رفع بحران بی‌آبی شهر میرآباد و ۱۴ روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رفع بحران بی‌آبی شهر میرآباد و ۱۴ روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ یکشنبه سیزدهم خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش کارکنان آبفای استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بحران بی‌آبی شهر میرآباد و ۱۴ روستای شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود که پس از زلزله سال ۹۶ با نبود منابع آبی پایدار مواجه بودند و پیش از این آبرسانی به این مناطق به صورت سیار انجام می‌گرفت، در قالب طرح جهاد آبرسانی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه یک حلقه چاه عمیق با آب‌دهی ۱۸ لیتر بر ثانیه حفر شده است، افزود: ۲۷ کیلومتر لوله‌گذاری، دو باب موتورخانه، سه ایستگاه پمپاژ با اجرای بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ متر شبکه برق‌رسانی و ۹ باب مخزن با مجموع حجم یک‌هزار و ۱۰۰ مترمکعب در این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعتبار صرف شده در این پروژه را در مجموع ۴۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

نظر شما