شناسهٔ خبر: 66983678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نوذر رود نیل کارشناس داوری درباره قضاوت امیر عرب براقی در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

کارشناس داوری: گل برتری پرسپولیس به مس رفسنجان آفساید بود

کارشناس داوری: گل برتری پرسپولیس به مس رفسنجان آفساید بود

صاحب‌خبر -

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی داور بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: اخطار‌هایی که داور مسابقه در این بازی داد درست بودند.   عرب براقی دوندگی اش خوب بود و در تمام صحنه‌ها حضور داشت.   در دقیقه ۶۰،   داور مسابقه خطای هند اورنوف را  به درستی اعلام کرد. دقیقه ۷۳ بازی، آفساید آل کثیر به درستی اعلام شد.  

او افزود:  تشخیص صحنه گل پرسپولیس بسیار سخت بود. با توجه به تجمع زیاد بازیکنان در محوطه جریمه مس رفسنجان واقعا تشخیصش مشکل بود. گولسیانی مدافع پرسپولیس در وضعیت A۱ در آفساید بود و بعد از اینکه ضربه زده شد به وضعیت A۲ آمد و توپ را با سر زد و در مجموع گل آفساید بود. کما اینکه ما دوربین روی خط نداشته و نداریم و متاسفانه هیچ وقت نبوده است، که آدم راحت‌تر بتواند صحنه گل را تشخیص بدهد.  

رودنیل درباره گل استقلال به پیکان گفت: در همان دقایق اول توپ استقلال وارد دروازه حریف شد و گل به ثمر رسید و دروازه بان رفت توپ را از داخل دروازه در آورد. کمک داور جایگیری اش خوب نبود و گل سالم را ندید و ادامه بازی داد.  

کارشناس داوری درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند که پرسپولیس با گل‌های آفساید چند بازی را پیروز شدند، گفت: همین صحنه آفساید گولسیانی را شاید VAR  به به سختی بتواند آن را بگیرد. همه تیم‌ها در این فصل از داوری متضرر و سود بردند. این طور نیست که یک تیم به طور کلی از داوری سود برده باشد و یا کاملا ضرر کرده باشد. به طور کلی داوری‌ها در طول فصل رضایت بخش نبود.  

خبرنگار: مریم طایفه 

نظر شما