شناسهٔ خبر: 66983418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

بر اساس اعلام حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، این ستاد در راستای سیاست‌های دولت مردمی رئیس جمهور شهید و تکالیف قانونی و تجربه موفق برپایی ستادهای ارتباطات مردمی وزارتخانه در سفرهای استانی رئیس‌جمهور به منظور تسهیل و رسیدگی به شکایات و درخواست­های مردمی و پاسخگویی صریح و شفاف به آنان، با همکاری برخی از واحدها، سازمان­ها و شرکت­های تابعه خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی ایجاد شد. 

به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ساخت ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به دستور مرحوم رستم قاسمی آغاز و با تاکیدات و حمایت‌های بی دریغ آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولین کشوری به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مذنب تصریح کرد: با تمهیدات لازم انجام شده و با راه‌ا­‌ندازی ستاد مذکور، ضمن تحول در مدیریت مراجعات ارباب رجوع، شاهد الکترونیکی شدن بسیاری از فرآیندهای رسیدگی و پیگیری درخواست ها و شکایت های مردمی و به تبع آن  افزایش میزان رضایتمندی مراجعین وزارت راه و شهرسازی  خواهیم بود.

وی ادامه داد: در کنار ایجاد بسترهای الکترونیکی و امکانات سخت‌افزاری ستاد مذکور به بهترین شکل ممکن، تلاش شده است برای تحقق هدف والای پیش بینی شده در راه اندازی ستاد جامع ارتباطات مردمی ، نیروی انسانی کاردان، دلسوز ، پیگیر ، مردمی و عاشق خدمت به مردم  در ستاد مذکور مشغول به خدمت شوند که در این راستا شیوه نامه نحوه تعیین نمایندگان تام الاختیار هر یک از واحدهای تابعه وزارتخانه به همراه شرایط لازم و شرح وظایف و اختیارات هر یک از آنان مشخص و ابلاغ شده است.

گفتنی است در این مراسم، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، و بخشی از مدیران درون وزارتخانه و همچنین دولت حضور بهم رساندند.

نظر شما