شناسهٔ خبر: 66983328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش پلیس برای کاهش حوادث ترافیکی سالگرد ارتحال امام

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تمهیدات لازم ترافیکی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده است، گفت: تلاش پلیس بر کاهش حوادث ترافیکی و مدیریت تردد متمرکز است.

صاحب‌خبر -

تمهیدات ترافیکی برای مراسم سالگرد رحلت امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله گفت: هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله، تأمین امنیت مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تشکیل این قرارگاه، تمام امکانات و ظرفیت‌های انتظامی را به کار گرفته ایم و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و امن این مراسم در حوزه انتظامی اندیشیده و در نظر گرفته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با بیان مأموریت دیگر این قرارگاه که در حوزه ترافیکی است، گفت: به منظور تسهیل در تردد و آمدو شد زائران و شرکت کنندگان در این مراسم، مأموریت نظم بخشی ترافیکی در محور‌ها مواصلاتی منتهی به حرم مطهر امام راحل از چند روز پیش در حال اجرا است.

سردار رادان افزود: تلاش شده با فراهم سازی تمهیدات لازم، حوادث جاده‌ای و ترافیکی به حداقل برسد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که به هیچ عنوان نباید ماموریت‌های متعدد ما منجر به غفلت در انجام وظیفه شود، گفت: قطعا با تعامل و همکاری میان نیرو‌های مختلف سپاه و بسیج این ماموریت نیز با سربلندی برای انتظامی و دیگر نیرو‌های مسلح خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: خداوند را بابت پیش رو قرار دادن توفیق خدمت در ماموریت‌های خوبی همچون اربعین و تامین امنیت زائران شاکریم و امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و عاقبت ما نیز شهادت باشد و اینکه در انجام ماموریت‌ها کارکنان ما از یکدیگر سبقت می‌گیرند یک توفیق است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در چشم به هم زدنی سی و پنج سال از رحلت بنیانگذار انقلاب گذشت و در آینده امیدواریم اگر از ما نیز صحبتی به میان آمد همه از خیر و خوبی ما بگویند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: خودرو‌هایی که در محل‌های ممنوع پارک می‌شوند با ارسال پیامک به مالک برای جابجایی شان اطلاع رسانی می‌شود.

نظر شما