شناسهٔ خبر: 66982955 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی منتخب در ایام تعطیل دوشنبه و سه شنبه مصادف با ۱۴و ۱۵ خرداد در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: در روز دوشنبه ۱۴ خرداد، مراکز شهید آبشناسان، دماوند، خاوران، شهدای زمان آباد، بعثت و واحد‌های سیار جیحون، شریعتی، و اتحاد از ساعت ۱۱ تا ۱۸ فعال هستند.

سید محمد مهدی میرزایی قمی افزود: در روز سه شنبه ۱۵ خرداد نیز مراکز شهید آبشناسان، شقایق، شهید چمران، دماوند، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار جیحون، یاس فاطمی از ساعت ۷ تا ۱۴ فعال هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: با توجه به اینکه در ایام کاری ممکن است شهروندان به علت مشغله کاری فرصت لازم برای مراجعه به مراکز معاینه فنی را نداشته باشند با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات این مراکز، در روز‌های تعطیل برخی مراکز فعال هستند.

محمد مهدی میرزایی قمی افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضع کاری مراکز معاینه فنی در روز‌های تعطیل به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما