شناسهٔ خبر: 66982423 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

452 واحد موتورخانه به‌صورت رایگان در استان قزوین بهینه‌ سازی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در راستای کاهش مصرف سوخت 452 واحد موتورخانه توسط شرکت گاز در سال گذشته بهینه سازی شد. مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در راستای کاهش مصرف سوخت 452 واحد موتورخانه توسط شرکت گاز در سال گذشته بهینه سازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی حجتی‌پور در این باره اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات شورای‌ عالی انرژی کشور و مصوبات شورای اقتصاد شرکت گاز استان قزوین سال گذشته 452 واحد موتورخانه را به‌صورت رایگان بهینه‌سای کرده است.

وی تصریح کرد: این مصوبه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و شرکت ملی گاز و با تأکید بر کاهش آلایندگی هوا و همچنین حفظ محیط زیست و با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: در سال‌ های 1400 و 1401 نیز تعداد 707 واحد موتورخانه با 65 میلیارد ریال اعتبار بهینه‌سازی شده است.

452 واحد موتورخانه به‌صورت رایگان در استان قزوین بهینه‌ سازی شد

حجتی‌پور گفت: با اجرای این طرح ضمن فرهنگ ‌سازی در مصرف بهینه گاز در بخش ساختمان‌ها و اجرای سیاست‌های مدیریت تقاضای انرژی در بخش صنعت، گواهی بر تعهد مراجع بالادستی کشور نسبت به پیشگیری از هدر رفت گاز به ‌عنوان یک منبع مهم انرژی و حفظ ذخایر ارزشمند کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مشترکین برای بهره ‌مندی از خدمات رایگان مربوط به بهینه ‌سازی موتورخانه‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه  goc.nigc.ir درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

نظر شما