شناسهٔ خبر: 66981614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار همدان: نظارت در محلات برای جلوگیری از افزایش قیمت ها ضروری است

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه تلاش می شود که قیمت کالاهای اساسی کنترل شود گفت: نظارت و بازرسی از محلات شهر برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی حسینی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، همدان را یکی از قطب های تولید سیب زمینی در کشور عنوان کرد که می تواند جایگاه خوبی در صادرات نیز داشته باشد.

وی درباره اختصاص سهمیه مساوی برای صادرات سیب زمینی استانها، یادآور شد: از آنجائیکه استان همدان تولید کننده اصلی این محصول است، باید سهمیه بیشتری برای صادرات سیب زمینی استان اختصاص یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از کنترل قیمت گوشت قرمز و مرغ در همدان خبر داد و بر اختصاص گوشت تنظیم بازار برای محلات شهر به خصوص محلات محروم تاکید کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز گفت: گشت مشترک با تمام ظرفیت اجرا و با متخلفان که اقدام به گرانفروشی یا حبس کالا کنند، برخورد می شود.

مرضیه یونسی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۴ گروه، یک هزار و ۳۳۷ بازدید انجام داده اند که در این راستا ۹۸۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با اشاره به افزایش قابل ملاحظه تولید گوشت مرغ گفت: در اردیبهشت ماه امسال ۴.۵ میلیون جوجه ریزی در استان انجام شد که رتبه دوم را در کشور بدست آوردیم.

رضا بهراملو ادامه داد: با توجه به چند برابر شدن تولید مرغ لازم است ضمن خرید و ذخیره سازی آن که در حال انجام است، نسبت به صدور مرغ به دیگر استانهای کشور و همچنین صادرات خارج از کشور اقدام شود.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان نیز از ادامه طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح همچنان برای برخورداری بخشی از مردم اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: با تمام فروشگاهها و مغازه هایی که اقدام به عرضه کالای برای طرح کالا برگ الکترونیکی کردند به طور کامل تسویه حساب شده است.

نظر شما