شناسهٔ خبر: 66981150 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

«و او جان من است» در تالار وحدت به صحنه می رود

نمایش «و او جان من است» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی حمید حرا خرداد و تیرماه سال جاری با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در تالاروحدت تهران به صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین ، « و او جان من است» عنوان یکی از تازه ترین پروژه های نمایشی است که خرداد و تیرماه سال جاری به کارگردانی حمید حرا و حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گذاشته خواهد شد.

به گفته حمیدحرا این نمایش در یک فضای مفرح به روایت واقعه تاریخی می پردازد که تاکنون کمتر در حوزه های سینما و تئاتر به آن پرداخته شده است. مسیری که در آن تلاش شده چهره واقعی و پر ازرحمت اسلام در قالب یک داستان متفاوت به مخاطبان ارائه شود.

پروژه نمایشی «و او جان من است» خرداد و تیرماه سال جاری با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط گروه هنری «سایه» به صحنه می رود. 

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اسامی بازیگران و گروه طراحی پروژه نیز طی روزهای پیش روی اطلاع رسانی خواهد شد.

«آن سوی پنجره -1385»، «تا اشکستان –1383، 1390 و 1400»، «بغضی که ماند -1380»، «بیرق ماندگار – 1379»، «معمای مطربان پریشان – 1392»، «تا اشکستان – 1390»، «ضیافت اشک- 1389»، «طالب- 1389»، «سیب فانوس کشتی -1402»، «هتل ریتاج – 1401» برخی پروژه های نمایشی هستند که تاکنون توسط گروه نمایش «سایه» به صحنه رفته اند.

 

نظر شما