شناسهٔ خبر: 66981088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اعضای مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی این استان در نشست روز شنبه پس از شنیدن سخنان مدیرعامل پیشین انجمن و نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی، رأی خود را برای انتخاب پنج نفر از داوطلبان حضور در هیات مدیره این انجمن به صندوق انداختند.

در این‌ دوره از انتخابات ۱۴ نفر برای عضویت در هیات مدیره، نامزد شدند که چهار نفر قبل از تشکیل مجمع عمومی و یک نفر پیش از پایان انتخابات از ادامه حضور در رقابت انصراف دادند و به این ترتیب 9 نفر از کاندیداها برای رسیدن به جمع پنج نفره هیات مدیره به نتایج صندوق آرا چشم دوختند.

شمارش آرا با تشکیل هیات رئیسه و با نظارت وحید لک معاون برنامه‌ریزی و اطلاعات امور استان‌های انجمن هنرهای نمایشی ایران انجام شد که در پایان به ترتیب ثریا امینیان با کسب 95 رأی، محمود رضا حقیقتی با ۵۶ رأی، مهدی بخشش با ۵۲ رأی، سجاد شیرازی با ۴۱ رأی و رضا علوی با ۳۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی برگزیده شدند.

ملیحه سلیمانی هم که پس از رضا علوی با 37 رأی، بیشترین آرا را از اعضای مجمع عمومی گرفت به عنوان بازرس انجمن تایید شد. حسن مجیدی و هوشنگ عزیزی‌پور هم به عنوان اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شناخته شدند.

گفتنی است، تولید و اجرای نمایش، انجام امور مطالعاتی و پژوهشی، تأسیس و بهره‌برداری از فضای اجرای نمایش و طراحی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها آموزشی و نشست‌های علمی و تخصصی از جمله دامنه فعالیت‌های تعریف شده برای انجمن هنرهای نمایشی استان‌ها در اساسنامه جدید به شمار می‌رود.

انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری که از سال 1370 با نام انجمن نمایش فعالیت خود را آغاز کرده است از این پس در ساختار جدید به عنوان مؤسسه و با دامنه فعالیت گسترده‌تری به کار خود ادامه می‌دهد.

 

 انتخابات هنرهای نمایشی

نظر شما