شناسهٔ خبر: 66980934 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

گردهمایی سهامداران "بپیوند"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برق و انرژی پيوند گسترپارس با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس بزرگراه چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان آزادی، سالن زرین، طبقه M  برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

همچنین از سهامداران محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها که تصمیم به حضور در مجمع یاد شده را دارند، درخواست می‌گردد برای دریافت برگ ورود به جلسه با در دست داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه یا وکالتنامه رسمی از ساعت ۸ لغایت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ به واحد امور سهام شرکت به نشانی تهران، خیابان خرمشهر، خیابان گلشن، خیابان گلزار، پلاک ۲، طبقه دوم، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس مراجعه نمایند. حسب ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۶۶۵۴۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری تجمعات و حضور سهامداران به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدید و با ارائه کارت واکسن بلامانع می‌باشد، ضمناً سهامداران محترم می‌توانند از طریق آدرس http://majma.khabaretasviri.ir به صورت آنلاین در مجمع شرکت نموده و سوالات خود را نیز در همانجا ارسال فرمایند. در صورت غیر فعال شدن آدرس دسترسی فوق، لینک آپارات https://www.aparat.com/bepeyvand به عنوان پشتیبان، مجمع را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
خبر مجمع سهامداران هیئت مدیره بپیوند

نظر شما