شناسهٔ خبر: 66980899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز طرح نظارتی لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل در استان هرمزگان از 12 خرداد آغاز و تا 22 همان ماه ادامه خواهد داشت. معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه لاستیک، تعویض روغنی، تزئینات اتومبیل در استان هرمزگان از 12 خرداد آغاز و تا 22 همان ماه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان؛ عبدالرضا پیروی منش بیان کرد: بازرسان در قالب طرح ویژه، نظارت بر بازار لاستیک،تعویض روغنی و تزئینات اتومبیل مورد پایش قرار می دهند. 

وی افزود:تعداد1270 واحد صنفی لاستیک،تعویض روغنی،تزئینات اتومبیل در استان مشغول فعالیت هستند که در این طرح تمام واحدهای صنفی این رسته مورد پایش و رصد بازرسان قرار می گیرند.

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور خودروی خود، فاکتور معتبر فروشگاه با مشخصات کامل روغن خریداری شده دریافت نمایند.

پیروی منش در آخر تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

 

نظر شما