شناسهٔ خبر: 66980724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالگرد ارتحال امام (ره)

آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

صاحب‌خبر -
ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالگرد ارتحال امام (ره)
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اعزام همکاران به مرقد امام (ره) در ۱۴ و ۱۵ خرداد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ۷۰ مرکز دارالقرآن الکریم استان، برگزاری پویش ختم صلوات و قرآن در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان و فرهنگیان و برگزاری رویداد هنری با محوریت وصیت نامه سیاسی-الهی امام (ره) برای دانش آموزان، از برنامه‌های آموزش و پرورش در این مناسبت است.
 
علی مهدوی خواه افزود: برگزاری دوره ضمن خدمت بر اساس مفاد وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ه) و برگزاری نمایشگاه کتاب و آثار مرتبط با امام خمینی در مدارس و کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز در این مناسبت انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: دانش آموزان به صورت دسته جمعی سوره حمد و اخلاص را در دقایق آغازین امتحانات ۱۳ خرداد ماه قرائت می‌کنند، همچنین برای آشنا کردن دانش آموزان با سبک و سیره امام راحل در بستر فضای مجازی محتوا‌های بصیرتی تولید و منتشر می‌شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان به برگزاری نشست‌های بصیرتی تبیین شخصیت و سیره امام (ره) توسط تشکل‌های دانش آموزی نیز اشاره کرد.

نظر شما