شناسهٔ خبر: 66980284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش آمار فوت ناشی از تصادفات شهری در ماسال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ماسال، از کاهش ۱۰۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات شهری از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

کاهش آمار فوت ناشی از تصادفات شهری در ماسالبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ یعقوب مقدمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ماسال درجلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: با فرهنگ‌سازی و آموزش مستمر درکاهش حوادث جاده‌ای از ابتدای امسال تا به امروز آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات معابر شهری در ماسال ۱۰۰ درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: این کاهش آمار در حالیکه سال گذشته در همین مدت شهرستان ماسال ۳ فوتی ناشی از تصادفات درون شهری داشت. کاهش آمار فوت ناشی از تصادفات شهری در ماسال
یعقوب مقدمی ، مهمترین علت کاهش تصادفات را آموزش دانست و افزود: توجه و اجرای صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی نه فقط در کاهش تصادفات بلکه در کاهش آسیب‌های روانی اجتماعی نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ماسال ؛ همچنین بر استقرار کیوسک راهنمایی و رانندگی در ورودی شهر شاندرمن، هرس شاخه و برگ‌های درختان درجاده‌های روستایی، جابجایی تیر برق‌های معابر شهری شناسایی و ساماندهی تقاطع‌های شلوغ شهر و خط کشی معابر تاکید کرد.

نظر شما