شناسهٔ خبر: 66980073 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تهران آماده برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

فرماندار تهران اقدامات برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر را رصد کرد.

صاحب‌خبر -

تهران آماده برگزاری مراسم ارتحال امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون استاندار و فرماندار تهران در بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه فرمانداری تهران در امر هماهنگی در بخش‌های مختلف این مراسم باشکوه گفت: ۱۴ پارکینگ برای استقرار اتوبوس‌های استان‌های کشور مشخص شده است.

احمد قیومی در ادامه با اشاره به حضور زائران با خودرو‌های شخصی افزود: پارکینگ شماره ۴ بلوار غدیر ایستگاه مترو شاهد ویژه خودرو‌های شخصی در نظر گرفته شده است، همچنین برای موتور سیکلت‌ها نیز در پارکینگ کنار متروی حرم مطهر محلی برای استقرارشان تعبیه شده است.

فراندار تهران در ادامه به حوزه حمل و نقل در شهر تهران و خدمات دهی ویژه اشاره کرد و افزود: اتوبوسرانی در روز ۱۴ خرداد، رایگان از ۱۲ میدان اصلی تهران به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند تا شهروندان به سهولت به حرم مطهر عزیمت کنند و پس از اتمام مراسم مجدد به مقصد بازگردانده شوند.

معاون استاندار تهران افزود: موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی پذیرای زائران و مسافران حرم هستند که با کمک دستگاه ها، ادارات و گروه‌های داوطلب مردمی ارائه خدمت خواهند کرد.

احمد قیومی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز بر اقلام توزیعی آنها نظارت خواهد شد، همچنین شرکت برق، مخابرات، همراه اول و آبفا و راهداری نیز خدمات ویژه‌ای را در روز ۱۴ خرداد ارائه می‌کنند.

فرماندار تهران با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: آتش نشانی با ۲۰۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۶۰ نفر نیروی آتش نشان، هلال احمر با ۱۴۰۰ نفر امدادگر و ۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و اورژانس با ۳۰۰ نفر نیرو و ۱۲۰ دستگاه آمبولانس و ۱۵۰ دستگاه آمبولانس موتوری (موتورلانس) و پایگاه‌های امدادی آماده ارائه خدمات پزشکی و امدادی مطلوب به مردم در حرم مطهر امام راحل (ره) حضور خواهند داشت.

احمد قیومی افزود: مدیریت بحران کلانشهر تهران بصورت ۱۰۰درصد در آماده باش کامل بوده و امنیت کامل مراسم توسط فراجا با کمک دیگر دستگاه‌ها فراهم شده است.

نظر شما