شناسهٔ خبر: 66979707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

در برنامه تلویزیونی اعلام شد:

ادعای تازه جبرائیلی در مورد دلار و بورس / احتمال ثبت نام در انتخابات!!!

جبرائیلی با ادعایی تازه و احتمال ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، باردیگر خبرساز و مدعی شد: امروز کار دست من بیفتد فردا دلار را به زیر ۲۰ هزار تومان خواهم آورد. مردم و سهامداران هم نگران نباشند!!!

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام که به دلیل طرح ادعاهای متعدد در مورد دلار، اقتصاد، بورس و سود شرکت ها و... منتقدان متعددی در بازار سرمایه دارد، گویا درصدد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری برآمده که احتمال امروز یا فردا با پایان مهلت ثبت نام مشخص خواهد شد!

براساس این گزارش، وی که از قبل حضور در برنامه تلویزیونی تهران 20 را در شبکه های اجتماعی، اطلاع داده بود در ادعای تازه و با رنگ و بوی شعار انتخاباتی، گفت: اقتصاد کشور چرا باید به دلار بسته شده باشد؟ از سال 86 و 1401 برنامه آزادسازی دلار و پرداخت یارانه اجرا شده. اصلا هم قضاوت نمی کنم.

جبرائیلی رو به دوربین و خطاب به مردم، ادامه داد: ملت شریف ایران شما قضاوت کنید. سال 1401 دلار را گران کردند و به شما 300 - 400 هزار تومان یارانه دادند. اگر راضی به این تفکر هستید دوباره رای بدهید!!!

جبرائیلی با قطع حرف های مجری برنامه در مورد درخواست برخی مردم برای قطع یارانه به شرط بازگشت قیمت ها به قبل، بدون هیچ پیش درآمدی و مسئولیتی، مدعی شد: قطعا" این کار را می کنم. امروز کار دست من بیفتد فردا حتمن این کار می کنم. با مردم هم صحبت خواهم کرد. یعنی چی؟ یعنی اینکه ما....

سپس وی در پاسخ به سئوال مجری مبنی بر اینکه چه قیمتی برای دلار مدنظر دارد، گفت: زیر 20 هزار تومان. مسئولیت را به من بسپارند حمتن دلار را به زیر  20 هزار تومان خواهم آورد. و جسارتا" یارانه حتمن نخواهیم داد. مردم هم حتمن با این راضی هستند.

عده ایی راجع به بورس نگران هستند. چون عده ایی از مردم رفته اند و سهام شرکت های فولادی و پتروشیمی را خریده اند و با افت دلار، نگران سقوط ارزش سهام و پول هستند.

ولی مردم بدانید همین پولی که سرماه حقوق می گیرید و همان پولی که در بورس دارید با کاهش دلار که پایین خواهم آورد ارزش آن دو سه برابر خواهد شد.

جبرائیلی در واکنش به تعجب مجری به اینکه چگونه دلار به کمتر از 20 هزار تومان خواهد رسید، گفت : به خاط اینکه دلار، کالایی انحصاری بوده و در حال گران فروشی هستند.

وی بعد از اعلام مجری مبنی براینکه دولت یکی از پایه های اصلی دلار و گرانی است، گفت: هر کسی باشد. دولت باشد ، خصوصی باشد یا خصولتی ، دلار باید به زیر 20 هزار تومان بیاید!!!

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

 

 

   

نظر شما