شناسهٔ خبر: 66979643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده: حواشی جنجالی از جنگ پرسپولیس و استقلال!

لیگ بیست و سوم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید اما جنجال‌های روز پایانی لیگ برتر همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران یک روز جنجالی دیگر را سپری کرد و در شبی که پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد، بار دیگر اتهامات علیه این تیم ردیف شدند و در شب جشن قهرمانی، رقبا نیش و کنایه خود را به سوی بازیکنان این تیم روانه کردند.

البته پرسپولیسی‌ها نیز در حاشیه جشن قهرمانی شیرین خود که با گل گئورگی گولسیانی به دست آمد، سکوت خود را شکستند و صحبت‌های قابل انتظار را در مقابل میکروفن خبرنگاران انجام دادند.

اما این شب طولانی هنوز به سر نرسیده و احتمالا با سپیده دم یکشنبه نیز وارد فضای دیگری خواهد شد. ما باکس حواشی لیگ برتر را که از روز جمعه آغاز کردیم، همچنان ادامه خواهیم داد و شما را در جریان اخبار و اتفاقات خواهیم گذاشت.

با ما در این باکس ویژه همراه باشید:

13 خرداد 1403 ساعت 01:41

محمدرضا ابوالفضلی نظر جنجالی خود پیرامون تائید تصمیم کمک داور را تکذیب کرد و گفت که در این صحنه تصاویر تلویزیونی دقیقی وجود نداشته است.

13 خرداد 1403 ساعت 00:55

وحید امیری: فصل پرچالشی بود. سال خیلی سختی بود. هم مصدومیت‌های زیادی وجود داشت و هم از ما به عنوان کسانی که بیشتر از بازیکنان دیگر این لباس را پوشیدیم، انتظار می‌رفت بتوانیم مدیریت کنیم تا خدایی نکرده تیم وارد حاشیه نشود. بازیکنان ما در طول فصل هیچکدام بی اخلاقی نکردند و اهل حاشیه نبودند و فقط درباره بازی صحبت می‌کردند و حتی خیلی از بازی‌ها همان هم ما گفتیم مصاحبه نکنید.

13 خرداد 1403 ساعت 00:43

مهدی ترابی همراه با اعضای خانواده در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد.

13 خرداد 1403 ساعت 00:43

عادل کلاه کج هافبک مرکزی و خوزستانی سابق پرسپولیس جدای از قهرمانی سرخ‌ها، از بقای استقلال خوزستان و فولاد هم بسیار خوشحال است.

20 خرداد 1403 ساعت 00:26

به نقل از فارس دانیال مرادی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درمورد صحنه گل منجر به قهرمانی پرسپولیس: با زوایای موجود نمی‌توان به ضرس قاطع گفت بازیکن پرسپولیس در شرایط آفساید است یا خیر.‌ به نظر می‌آید پای مدافع مس رفسنجان آفساید را پر کرده مگر اینکه زاویه جدیدی به دست ما برسد که واضح نشان بدهد این صحنه آفساید است.

13 خرداد 1403 ساعت 00:25

شایان مصلح مدافع تیم ذوب آهن که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، استوری قابل توجهی را منتشر کرد.

13 خرداد 1403 ساعت 00:24

باشگاه مس رفسنجان با انتشار پستی در اینستاگرام و اشاره به ویدیوی عادل فردوسی‌پور مدعی شد که گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

13 خرداد 1403 ساعت 00:23

نیما میرزازاد جانشین نیازمند در سپاهان هم با طعنه به قهرمانی سرخ‌ها واکنش نشان داد.

13 خرداد 1403 ساعت 00:22

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس: با توجه به حضور تیم در لیگ نخبگان، قطعا بهترین بازیکنان را جذب می‌کنیم و نفرات خودمان را هم تمدید خواهیم کرد. قطعا بانک شهر و سایر بانک‌های کنسرسیوم نیز به عنوان مالکان جدید باشگاه برای تیم خود، برنامه‌ریزی خوبی دارند. قطعا ردیف بودجه خوبی اختصاص خواهند داد.

12 خرداد 1403 ساعت 23:29

علی پروین چهره ویژه جشن قهرمانی پرسپولیس بود. او حضوری فعال روی سکو و در حین جشن داشت و یک روز ویژه را پشت سر گذاشت.

 

نظر شما