شناسهٔ خبر: 66979532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد اعلام شد

صاحب‌خبر -

شفقنا- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی تعطیلات دوشنبه ۱۳ خرداد تا جمعه ۱۸ خرداد را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدول اعلامی پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه ۱۹ خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین تردد انوع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس(تهران –قم) در محدوده وهن آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ روز یکشنبه تا ساعت ۱۶روز دوشنبه ممنوع اعلام شده است و مسیر جایگزین، خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه ساوه- تهران است.

تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز یکشنبه تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه هفته جاری در محور قدیم قم – تهران ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران و قم ـ گرمسار است.

براساس اعلام پلیس راهور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

روز جمعه تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام شده است:

– از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

– از ساعت ۱۲ ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

– از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می گردد.

همچنین از ساعت ۲۴ جمعه تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

براساس این گزارش، تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع اعلام شده است همچنین علاوه بر محور چالوس، تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد همه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز یکشنبه از ساعت۱۲ ظهر لغایت۲۴ و روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز یکشنبه تا روز شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

پلیس برای محور تهران فیروز کوه، قائم شهر اعلام محدودیت ترافیکی کرد که بر اساس آن تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روزهای دوشنبه و جمعه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر- فیروزکوه ممنوع اعلام شده است همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه در محور یادشده ممنوع است.

محور آستارا – اردبیل و برعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه در محور یادشده ممنوع است.

نظر شما