شناسهٔ خبر: 66978363 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گوشی ریلمی 12 4G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی 12 4G به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 685 4G مجهز شده است و با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی نسخه 5G گوشی هوشمند Realme 12 را در ماه مارچ عرضه کرد، اکنون نیز در حال آماده‌سازی نسخه 4G این گوشی است، گوشی ریلمی 12 4G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

گوشی ریلمی 12 4G به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 685 4G مجهز شده است و با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه است، گوشی یادشده با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، این محصول با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی ریلمی 12 4G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند؛ این محصول گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، قیمت این گوشی ۱۸۹ دلار ارزیابی شده است و احتمالاً از تاریخ هفتم ژوئن وارد بازار جهانی می‌شود.

نظر شما