شناسهٔ خبر: 66978020 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پنجمین دوره مسابقات حفظ برهان با شکوهی قرآنی در حرم امام رضا(ع) به پایان رسید

پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با محوریت حفظ سوره مبارکه یس، با حضور بیش از ۲۵۰۰ شرکت کننده بدون محدودیت سنی، در بهار امسال در مشهد مقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با محوریت حفظ سوره مبارکه یس، با حضور بیش از ۲۵۰۰ شرکت کننده بدون محدودیت سنی، در بهار امسال در مشهد مقدس برگزار شد. این مسابقات که با مشارکت و مساعدت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و به همت کانون قرآنی برهان و موسسه قرآن و عترت شکوه رضوان نبوی در دو مرحله آنلاین و حضوری برگزار گردید.

در آیین اختتامیه این مسابقات که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی برگزار شد، پس از انجام مراسم قرعه کشی، به نفرات برتر ۵ سفر کربلا، ۳ سفر قم و ۱۲۰ جایزه غیر نقدی اهدا شد.
گفتنی است که هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم، ایجاد انس و الفت با قرآن، شناسایی و تجلیل از حافظان قرآن و ایجاد رقابت سالم بین حافظان قرآن در سطوح مختلف بود.

این مسابقات فرصتی ارزشمند برای شناسایی و تجلیل از استعدادهای قرآنی در کشور بود و امید است که در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری چنین مسابقات پرباری باشیم.

نظر شما