شناسهٔ خبر: 66975976 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

تغییرات اساسی در iOS 18

ایتنا - مارک گرمن افشاگر مشهور حوزه دیجیتال مدعی شد اپل با تغییرات اساسی در کنترل سنتر آیفون برای iOS 18 قصد دارد تجربه جدید و منحصربفردی را برای کاربران آیفون فراهم کند.

صاحب‌خبر -
پیش‌تر در مورد بازبینی و اعمال تغییرات عمده در کنترل سنتر آیفون برای نسخه‌های ۱۵ و ۱۷ iOS شایعاتی منتشر شده بود، اما تقریبا هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشد و جز چند تغییر ظاهری کوچک در کنترل سنتر، اتفاق دیگری را مشاهده نکردیم.

اما اینبار مارک گرمن که از افشاگران مشهور حوزه دیجیتال به شمار می‌رود و اغلب ادعاهایی که پیش‌تر از او شنیدیم مستند و معتبر بوده، گفته است: اپل نسخه بازطراحی‌شده کنترل سنتر را در iOS 18 ارزیابی کرده، اما مشخص نیست که تغییرات اعمال‌شده تا چه حد نهایی خواهند شد. 

کوپرتینویی‌ها iOS 18 را در کنفرانس WWDC خود که ۲۱ خرداد برگزار می‌شود رونمایی خواهند کرد و اولین بتای عمومی iOS 18 احتمالاً در ماه جولای منتشر می‌شود. 

قرار است که نسخه بتای این سیستم‌عامل بلافاصله بعد از رونمایی در اختیار اعضای برنامه توسعه‌دهندگان اپل قرار گیرد، ضمن اینکه گفته می‌شود که آپدیت بعدی در ماه سپتامبر و همزمان با رونمایی از آیفون ۱۶ برای همه آیفون‌های سازگار منتشر خواهد شد.

نظر شما