شناسهٔ خبر: 66975104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشن قهرمانی پرسپولیس در خیابان های یاسوج +فیلم

یاسوج- ایرنا- پس از برد تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل مس رفسنجان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های ایران (لیگ بیست و سوم) شهروندان یاسوجی شنبه شب به خیابان ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در جای جای این شهر پس از فتح لیگ برتر توسط تیم پرسپولیس، صدای سوت، شادی و بوق اتومبیل ها حال و هوای خاصی به فضای عمومی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داده است.

طرفداران تیم پرسپولیس در خیابان های یاسوج کاروان های شادی به راه انداخته اند و در بیش از یک ساعت گذشته تا لحظه تهیه این خبر صدای بوق و شادی در خیابان ها ادامه دارد.

امشب شهروندان این شهر از پیر و جوان تا کودک و خردسال در خیابان ها به شادی می پردازند و پیروزی تیم محبوب خود را جشن گرفته اند.

در شهرهای دوگنبدان،دهدشت، باشت، چرام، سی سخت،لنده و بهمئی نیز هواداران پرسپولیس با جشن و پایکوبی این قهرمانی را جشن گرفته اند.

دیدارهای هفته سی‌ام (پایانی) لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹ و به صورت همزمان آغاز شد که در حساسترین دیدار، پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی و در حضور گسترده هوادارانش پذیرای تیم سخت‌کوش مس رفسنجان بود و در نهایت به برتری یک بر صفر رسید تا قهرمان شود.

نظر شما