شناسهٔ خبر: 66974867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تاکید رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر ترویج گفتمان رئیس جمهور شهید

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی حجت الاسلام رضا نوری ضمن بیان خصایص و ویژگی های رئیس جمهور شهید و بیان خصایص یک رئیس جمهور از نگاه دین و امامین با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید خصایص و ویژگی های دکتر رئیسی در جامعه تبدیل به گفتمان شود تا مردم بتوانند فردی را با ویژگی های این رئیس جمهور شهید انتخاب نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان حمایت از فردی خاص در انتخابات را برای تمام مدیران استان ممنوع اعلام و افزود:وظیفه مدیران بیان ویژگی ها و خصایص رئیس جمهور اصلح و مردمی از نگاه دین و امامین و رفع شبهات بوده و تصمیم‌گیری و انتخاب بر عهده مردم است.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا روابط عمومی ها نسبت به تبیین خدمات دولت اقدام نمایند.
حسین نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات بر گرم کردن تنور انتخابات با بیان عملکرد و خدمات دولت توسط دستگاه های اجرایی و رسانه ها تاکید کرد.
وی افزود: بیان عملکرد و خدمات دولت را زمینه خنثی سازی تبلیغات سوئ دشمنان از دولت مظلوم شهید خدمت عنوان کرد.
تقی صادقی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این جلسه با اشاره به گفتمان سازی در دولت ، یکی از اشکالات را نداشتن گفتمان سازی دانست و بر گفتمان سازی خدمات و عملکرد دولت تاکید نمود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:نهادهای فرهنگی با برگزاری نشست‌ها و پوشش رسانه ای سعی در گفتمان سازی عملکرد و خدمات دولت نموده تا مردم از این خدمات مطلع شوند.

نظر شما