شناسهٔ خبر: 66974485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

استاندار کردستان:

ارادت و عشق مردم کردستان به رئیس جمهور شهید به یاد ماندنی بود

استاندار کردستان گفت: ارادت و عشق مردم استان کردستان و شهرستان سنندج به رئیس جمهور شهید در هفت ماه پیش که به کردستان در سومین سفرش انجام شد واقعا بی نظیر و به یاد ماندنی بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور مردمی و جهادی کشورمان شهید جمهور و همراهان ایشان ضمن تسلیت به خاطر شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت به همت بزرگ و  قدرشناس مردم همیشه افتخار آفرین استان کردستان و اهالی معزز شهرستان سنندج خیر مقدم گفت.

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به وزیر با کفایت جهادی و مردمی کشور جمهوری اسلامی ایران و بالاخص خانواده های شهدا همراه همیشگی و معتمد رئیس جمهور شهید و امین مقام معظم رهبری دکتر وحیدی و معاونین محترم ایشان و همه کسانی که در این مراسم بزرگداشت حضور دارند، افزود: هفت ماه پیش در چنین روزهایی همین مکان و همین میدان آزادی شهر سنندج  شاهد خلق حماسه ای بود که این دیار جز برای مقام معظم رهبری برای هیچکس دیگری اجتماع باشکوهی را به خود ندیده بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم سلحشور کردستان و مردم قهرمان سنندج روزی به یاد ماندنی از رییس جمهوری به جای آوردند که همه عشق و ارادتش و تمام وجودش برای خدمت به محرومان و ملت ایران می تپید.

وی افزود: فراموش نمی کنیم خلق آن حماسه باشکوه را و امروز با غم بزرگی که بر دلهای همه ما سنگینی می کند اینجا گرد آمدیم تا تکریم کنیم از نگاه ویژه آن بزرگمرد خدایی که دوران خدمت جهادی و مدیریت انقلابی را در قوه ی مجریه احیا کرد و ترازی از مدیریت انقلابی را به صدر رساند که انشاءالله سالیان سال الگوی دولتمردان و خادمان این مردم خواهد بود.

زارعی کوشا بیان داشت: امیدواریم که خداوند متعال روح شهید جمهور و همراهان ایشان و همه شهدای عزیز را الساعه مهمان سفره با برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم بگرداند. 

انتهای پیام/

نظر شما