شناسهٔ خبر: 66974449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مقر صهیونیست‌ها زیر آتش حملات حزب‌الله 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان همان‌طور که پیش‌تر بار‌ها اعلام کرده است، در پاسخ به جنایات اشغالگران در غزه و جنوب لبنان، بار دیگر مواضع صهیونیست‌ها را هدف آماج حملات موشکی و راکتی قرار داد. حزب‌الله پایگاه «شومیرا»، شهرک صهیونیست‌نشین «نطوعه»، مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ رژیم‌صهیونیستی پادگان «جیبور» کریات‌شمونه، تأسیسات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در «المرج» و پایگاه اسرائیلی «خربه ماعر» و مواضع توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی و تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در این منطقه را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی به اشغالگران تحمیل کرده است. 
رسانه‌های اسرائیلی، صبح دیروز از فعال شدن آژیر‌های خطر نفوذ پهپاد به مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند. مقاومت اسلامی لبنان دیروز طی چند بیانیه جداگانه از هدف قرار گرفتن پنج موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. بنابر آنچه در یکی از بیانیه‌ها اعلام شده، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «شومیرا» با موشک هدف قرار دادند. حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «رزمندگان مقاومت ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست‌نشین «نطوعه» با موشک هدف قرار دادند.» مقاومت اسلامی لبنان در پنجمین بیانیه خود هم اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ رژیم صهیونیستی، پادگان جیبور کریات‌شمونه در شمال فلسطین اشغالی را با موشک سنگین برکان هدف قرار داده و منجر به آتش‌سوزی و تخریب بخشی از آن شده است. در بیانیه ششم مقاومت اسلامی لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت تأسیسات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در «المرج» با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کرده است. حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه هفتم خود اعلام کرد پایگاه اسرائیلی «خربه‌ماعر» و مواضع توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی و تجمع نظامیان رژیم اسرائیل را در این منطقه هدف حمله موشکی قرار داده و تلفات قطعی از اشغالگران گرفته است. 
علاوه بر این موارد، مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد در پاسخ حمله صبح دیروز ارتش اسرائیل به یک موتورسیکلت در منطقه «مجدل سلم» واقع در جنوب لبنان پایگاه اسرائیلی «یفتاح» را هدف قرار داده است و گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های انتحاری هدف قرار داده است. براساس این بیانیه، پهپاد‌ها بعد از نفوذ به پایگاه دقیقاً با اهداف موردنظر برخورد داشته‌اند. حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد حدود ساعت ۷:۴۵ صبح روز گذشته به وقت محلی موضع نظامی البغدادی را با راکت هدف قرار داده است.

نظر شما