شناسهٔ خبر: 66974194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بلاتکلیفی ۱۵ساله اعضای تعاونی مسکن پروژه الماس شهر ناجا در دریافت سند

صاحب‌خبر -

جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان پروژه الماس شهر ناجا، امروز (شنبه ۱۲ خرداد ماه) با تجمع مقابل ساختمان تعاونی مسکن کارکنان ناجا واقع در شهرک آزمایش، خواستار پیگیری مشکلات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان ناجا که در پروژه تعاونی مسکن ۱۱۶ واحدی الماس شهر فاز دو شهرک اندیشه سکونت دارند، در یک اجتماع صنفی مقابل ساختمان دفتر تعاونی واقع در محله شهرک آزمایش تهران پیگیر مشکلات خود شدند.

معترضان می‌گویند: با وجود اینکه حدود ۱۵ سال (از سال ۸۸) از موعد تحویل آپارتمان‌ها می‌گذرد اما تکلیف اسناد مالکیتی این ۱۱۶ واحدی پروژه الماس شهر که مالکان آن‌ها از کارکنان ناجا و افرادی که به صورت آزاد و با انبوهی از گرفتاری مالی آن‌ها را خریداری کرده‌اند، مشخص نیست.

از قرار معلوم پروژه ۱۱۶ واحدی الماس شهر از طریق یک شرکت ساختمانی برای کارکنان ناجا و گروهی دیگر از افراد به صورت آزاد خریداری می‌شود. در ابتدا قرار بود پروژه مرودنظر در زمین‌های فاز دو شهرک اندیشه ساخته شود اما بعداز تحویل مشخص می‌شود این پروژه در زمین‌های شهرک سر آسیاب ساخته شده‌ است. در عین حال بعد از گذشت ۱۵ سال از تحویل آپارتمان‌ها علارغم اینکه سند واحدها صادر شده، فروشنده واحدها به تعاونی ناجا به بهانه بدهی از تحویل اسناد مالکیت به اعضای تعاونی و سایر خریداران خودداری می‌کند و اکنون حدود ۱۵ سال است که بیش از ۱۱۶ خانواده گرفتار این مشکل شده‌اند.

آن‌ها می‌گوید: انتظار داریم مسئولان تعاونی مسکن ناجا به موضوع ورود کرده و طبق قانون اسناد مالکیتی پروژه الماس شهر را به مالکان تحویل دهد.

انتهای پیام

نظر شما