شناسهٔ خبر: 66974189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در جلسه مدیران و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای شهرستان آذرشهر به میزبانی کانون عنوان شد:

فرماندار آذرشهر: همه ادارات و سازمان ها برای توسعه فعالیت های فرهنگی در کنار کانون هستند

محمودیان فرماندار آذرشهر در جلسه مشترک مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان های این شهرستان که به میزبانی کانون برگزار شد بر همراهی و همکاری تمامی نهادها و ادارات در توسعه فعالیت های کانون تاکید کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی راه کارهای توسعه فعالیت های کانون، نشست مدیران و نمایندگان ادارات آذرشهر به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

محمودیان فرماندار آذرشهر در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل همه جانبه ادارات شهرستان با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان تاکید کرد:کانون در ایفای رسالت خطیر خود در تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند همکاری و تمامی ارگانهاست و فرمانداری نیز در کنار کانون برای ایفای این مسئولیت بزرگ است.

وی با بیان این که کانون با سمت و سوی صحیح به خلاقیت و توانمندی های کودکان و نوجوانان آنان را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ برای آینده کشورآماده می کند تصریح کرد:یکی از عوامل موثر در توسعه فرهنگی شهرستان، برنامه ها و فعالیت های اثرگذارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

معرفی نیروهای علاقه مند جهادی برای مشارکت در توسعه فعالیت های کانون،برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با همکاری شرکت دانش بنیان برای کودکان و نوجوانان، افزایش تعامل و همکاری نهادها و دستگاه ها با کانون در امر اطلاع رسانی و برگزاری برنامه های مشترک برای خانواده ها  و کودکان ونوجوانان و افزایش نشاط اجتماعی از طریق توسعه این فعالیت ها از جمله مواردی بود که فرماندار آذرشهر مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با قدردانی از فرماندار آذرشهر به جهت اهتمام در برگزاری این نشست مشترک، از برنامه های این اداره کل برای ارتقای فعالیت های کانون آذرشهر خبر داد و در عین حال تصریح کرد:در تابستان سال جاری برنامه های گسترده ای در این مرکز فرهنگی هنری برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان اجرا خواهد شد.

وی تجهیز و شاداب سازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذرشهر را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های این مرکز فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است.درابتدای این نشست حنیفی مسئول کانون آذرشهر گزارشی از برنامه ها و فعالیت های برگزار شده ارائه کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران و نمایندگان بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد، نهاد کتابخانه های عمومی،آموزش و پرورش و بنیاد شهید به ارائه نکته نظرات خود در خصوص تعاملات مشترک پرداختند و برای توسعه این همکاری ها  به ویژه در فصل تابستان تاکید کردند.ضمن آن که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شد تا در فصل تابستان برای کودکان ونوجوانان آذرشهری برنامه های متنوع و گسترده ای برگزار شود.

نظر شما