شناسهٔ خبر: 66974125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نکونام: جام مال ما بود، پرسپولیس به ناحق قهرمان شد

سرمربی استقلال گفت: پرسپولیس گل آفساید زد و بازی را به ناحق بردند؛ قهرمانی واقعی استقلال است. سرمربی استقلال گفت: پرسپولیس گل آفساید زد و بازی را به ناحق بردند؛ قهرمانی واقعی استقلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛جواد نکونام گفت: کسی فکرش را نمی‌کرد که پرسپولیس گل بزند. حتی باید گل هم می‌خورد. مگر می‌شود این تیم در دقیقه ۸۶ گل بزند؟

سرمربی استقلال بعد از این بازی گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از امروز برای فصل بعد شروع کنیم. باید تیمی را ببندیم که با اختلاف امتیاز قهرمان شویم، چون با یکی دو امتیاز اختلاف می‌رسند و نمی‌شود کاری کرد.

وی ادامه داد: یک جا‌هایی زورم نرسید و شرمنده هواداران شدم. بعضی جا‌ها دیگر توانش را نداشتم. نمی‌شود که این همه درگیر مشکلات بود. تیم من در طول فصل زحمات زیادی کشید و سعی کردیم در هر بازی بیشترین بازدهی را داشته باشیم. من هم مثل هواداران بغض دارم و ناراحت هستم. این بغض دست خودم نیست و به ما تحمیل کردند. امروز مهر نهایی را به تیم ما زدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سعی کردیم تیمی درست کنیم که مردم خوشحال باشند. من باید هر دقیقه بجنگم برای موفقیت تیم. من به اندازه تمام دوران فوتبالم سختی کشیدم. مبارزه‌ای که داشتم ناجوانمردانه بود. پرسپولیس گل آفساید زد و بازی را به ناحق بردند. قهرمانی واقعی استقلال است که با فوتبال پاک به اینجا رسید. از این موضوع ناراحت هستم و امیدوارم سیستم ویدئویی بیاید تا حقی از کسی ضایع نشود.

جواد نکونام ادامه داد: نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم که فردا مشکل برایم درست شود. می‌خواهم چند روزی دور شوم از این فضا و بعد هم بیایم و تیمی را درست کنیم برای فصل آینده که همه از دیدن آن لذت ببرند.

وی در مورد آمدن سیستم ویدئویی در فوتبال ایران گفت: با آمدن این سیستم حق هیچ تیمی ضایع نشود. اگر نیاید بازهم این اتفاقات رخ می‌دهد. تا زمانی که این سیستم نیاید همه می‌فهمند که ۱۵ تیم یک کار انجام می‌دهند و یک تیم کار دیگر.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که یک گل آفساید قهرمان لیگ را تغییر داد ادامه داد: تیم رقیب در چند بازی اخیر خوب بازی نکرده، اما این تیم را برنده کردند. همین امروز هم داوران کمک شان کردند. آنهایی که باید شرمنده باشد در خانه شان است. آنها ضربه شان را به استقلال زدند. اگر این تیم با این شرایط قهرمان می‌شد پرونده بعضی‌ها در این فوتبال بسته می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سقف قرارداد آمده بود که پدر استقلال را در بیاورد. یک تیم بالای یک میلیون دلار داده است تا بازیکنان خارجی بگیرد. بعضی بازیکنان ما قراردادشان را کم کردند. چرا باید این اتفاق رخ می‌دهد. آنهایی که این کار را کردند می‌خواستند نکونام قهرمان نشود. مهم این است که ما توانستیم جنگیدیم.

جواد نکونام با تاکید بر این که سختی‌های زیادی کشیده است گفت: یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس در اردو آمد پیش من و گفت مگر شما می‌توانی تنهایی با همه بجنگی. این پیشکسوت درست گفت من تنهایی نمی‌توانم با همه بجنگم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سال بعد تیمی می‌سازم که بهترین تیم باشد. اما امیدوارم که سال قبل مثل امسال تمام توانشان را نگذارند برای ناکام کردن استقلال. تیمی که امسال باید قهرمان می‌شد شد. آنها گل آفساید زدند. شک نداشته باشید که گل پرسپولیس آفساید بود.

نکونام ادامه داد: از فردا مذاکره با بازیکنان جدید را آغاز خواهیم کرد. با سه بازیکن صحبت کرده ایم و به سایر بازیکنان هم اعلام کرده ایم که می‌توانند با باشگاه به توافق برسند و در استقلال بمانند. همه بازیکنان فعلی در لیست من هستند مگر این که خودشان نخواهند بمانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همه مسئولان می‌دانستند که جام باید در ورزشگاه پاس باشد و به همین خاطر به این ورزشگاه آمدند تا قهرمانی را ببینند. کسی فکرش را نمی‌کرد که پرسپولیس گل بزند. حتی باید گل هم می‌خورد. مگر می‌شود این تیم در دقیقه ۸۶ گل بزند؟

 انتهای پیام/ 

نظر شما