شناسهٔ خبر: 66974114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مطهری: سبک بازی مالکانه را دوست دارم

سرمربی تراکتور گفت: متأسفم از اینکه تیم خوب و با ریشه، قدیمی و پرطرفدار صنعت نفت آبادان به دسته یک سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر مقابل صنعت نفت قرار گرفت که یکی از تیم‌های سقوط کننده بود و موفق شد این تیم را 3 بر 0 شکست دهد. حمید مطهری سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این بازی گفت: ابتدا باید بگویم یکی از جذابیت‌های لیگ حضور تیم نفت آبادان بود و متأسفم از اینکه تیم خوب و با ریشه، قدیمی و پرطرفدار صنعت نفت آبادان به دسته یک سقوط کرد.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها فوق العاده ظاهر شدند. ما تیم نفت را بسیار خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم که برابر این تیم چگونه باید بازی کنیم. فوتبال شناوری بازی کردیم. من هرجا بودم سبک بازی مالکانه را دوست دارم. بازیکنانمان از بزرگ تا کوچک نشان دادند می‌توانند در قامت یک تیم ظاهر شوند و این برای من خیلی مهم بود که در مدت مسئولیتم، تراکتور در قواره یک تیم واقعی ظاهر شود.

او در ادامه گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم بهترین نتایج را بگیریم، از کادر فنی، پزشکی و رسانه‌ای تیم و الباقی بزرگواران که برای تراکتور تلاش کردند تشکر می‌کنم و این برد را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.در بازی موقعیتی به نفت ندادیم و مالکیت توپ با ما بود و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و هر جا که می‌خواستیم خودمان ریتم بازی را تغییر می‌دادیم و در مجموع یک فوتبال فوق‌العاده را ارائه دادیم.

مطهری در مورد آینده‌اش با تراکترو تصریح کرد: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

مطهری در پایان اظهار کرد: امسال برای تراکتور آمارهای خوبی را ثبت کردیم، به عنوان مثال کمترین گل خورده را داشتیم و بالاترین امتیاز را در چند سال اخیر ثبت کردیم، ضمن اینکه از بازیکنان بومی استفاده کردیم و همه این‌ها را مدیون همدلی تیمی هستیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما