شناسهٔ خبر: 66974059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان:

شهید آیت الله رئیسی از هیچ قدرتی نمی‌ترسید

اهواز- استاندار خوزستان گفت: شهید آیت الله رئیسی سیاست خارجی فعالی داشت و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و در برابر هیچ کس سر خم نمی‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه در نشست محفل انس با قرآن که به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین یادبود آیت الله شهید رئیسی و همراهان ایشان برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی همواره از محافل قرآنی حمایت می‌کردند و با همین محوریت قرآن به مقامات عالی اخلاقی و روحی رسید و با شهادت به ملاقات پروردگار شتافت.

استاندار خوزستان افزود: شهید آیت الله رئیسی در همه شئون زندگی و مدیریت امور تعالیم قرآن را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و در حین خدمت به مردم آسمانی شد.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از خصوصیات ایشان مردمی بودن بود که از سیره امام خمینی (ره) و رهبری فرا گرفته بود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: توجه به جوانان از دیگر خصوصیات آیت‌الله رئیسی بود و در سپردن مسؤولیت به جوانان رویکرد حمایتی داشت.

حسینی محراب افزود: ایشان سیاست خارجی فعالی داشت و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و در برابر هیچکس سر خم نمی‌کرد و به همین دلیل عملیات بزرگ دفاعی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی اجرا شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پیگیری جدی مشکلات مردم و صادق الوعد بودن از دیگر ویژگی‌های ایشان بود، بیشترین سفر را به خوزستان داشت و در همه مشکلات در کنار مردم خوزستان بود.

نظر شما