شناسهٔ خبر: 66974056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۰ هفته حق ما را خوردند؛

غلامپور: این جام‌های کثیف را به خانه نمی‌بریم

تهران-ایرنا- بهزاد غلامپور معتقد است داوران حق استقلال را خوردند و نگذاشتند تیم آنها عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال شنبه شب و بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران، همه دوست داشتند استقلال دوم شود و جام نگیرد. به هدف‌شان هم رسیدند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما باور کنید همینطور بود و اتفاقاتی رقم خورد که ما قهرمان نشویم.

وی تصریح کرد: جام پاک برای ما و هواداران‌مان بود. دوست دارم این را بگویم که ما استقلالی‌ها جام کثیف به باشگاه و خانه خود نمی‌بریم.

غلامپور که بغض هم کرده بود، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «حق‌مان را خوردند، واقعاً حق‌مان را خوردند. هیچ‌وقت چنین جام‌های کثیفی را به باشگاه نمی‌بریم. ۳۰ هفته در حق ما را اجحاف کردند. بروید داوری مسابقات را در بیاورید. امشب هم که گل آفساید زدند و اینگونه مس رفسنجان را بردند. بچه‌های ما اما یک فصل مردانه جنگیدند. از اول فصل خیلی‌ها که چیزی از فوتبال نمی‌دانستند تیم و باشگاه را به هم ریختند و در نهایت هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد.»

مربی استقلال در پایان گفت: «امیدوارم وی ای آر به فوتبال ما بیاید. هر چند با وجود وی ای آر هم همه چیز به شرافت داوران بستگی دارد. ضمن اینکه ما از زمانی که حق‌مان را خوردند به داوری اعتراض کردیم نه از وقتی که صدرنشینی را از دست دادیم. در نهایت هم دیدید که اعتراض‌های ما به نتیجه نرسید و برخی دیگر از اشتباهات داوری منفعت بردند.»

نظر شما