شناسهٔ خبر: 66973971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نائب رییس اول مجلس

شهدای خدمت از جنس شهید سلیمانی بودند

کرج - ایرنا - نائب رییس اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای خدمت از جنس شهید سلیمانی بودند که حتی جان خود را در راه اعتلای ایران اسلامی نثار کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حمید رضا حاجی بابایی شنبه شب در گردهمایی بزرگ ما ملت امام حسینیم شهرستان های غرب استان البرز افزود: جنس شهید سلیمانی یعنی کسی که انقلابی است و برای خود چیزی نمی خواهد و هرآنچه دارد فدای نظام و مردم می کند.

وی بیان کرد: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی کار کند برای خودش چیزی نخواهد انقلابی است، بنابراین فرد انقلابی با اعمال و رفتار درست خود افراد جامعه را به نظام اسلامی خوش بین می کند و این فرد همه چیز خود را برای نظام اسلامی و انقلاب گذاشته است.

حاجی بابایی افزود: شهدا این نگاه و رفتار را از ما می خواهند چراکه آنان با نثار جان خود تنها هدفی که داشتند اعتلای نظام اسلامی بود .

وی یادآور شد: شهید جمهور از جنس شهید سلیمانی بود چراکه ثروت اندوزی از ایشان ندیدم و مظهر اخلاق مداری بود.

نائب رییس اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلق حماسه ای دیگر در تشییع آیت الله رییسی ادامه داد: دیدیم که به رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد مردم با حضور پرشور خود در تشییع شهیدان خدمت حماسه ای دیگر را خلق کردند.

حاجی بابایی بیان کرد: مانند شهید رییسی ها، شهید عبداللهیان و شهید حججی ها بسیار داریم و می بینیم که نظام اسلامی به رغم تبلیغات سوء دشمنان و کارشکنی ها همچنان پا برجا ایستاده است.

وی اضافه کرد: اگرچه از شهادت شهیدان خدمت متاثر شدیم اما باید بدانیم اگر شهادت امام حسین (ع) نبود از اسلام چیزی باقی نمی ماند و حضور پرشور مردم در تشییع رییس جمهور شهید افتخاری برای نظام اسلامی است که ارزش بسیاری دارد .

نائب رییس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروزبه برکت خون شهدا کشوری قدرتمند در دنیا هستیم که امنیت در آن برقرار است و کارشکنی ها نتیجه بخش نیست بنابراین کشتی انقلاب به سمت خدا حرکت می کند و انقلابی پرآوازه در دنیا داریم.

رییس جمهور خودش را فدای ملت کرد

وی یاد آورشد: نظام اسلامی داریم که رییس جمهور خودش را فدای ملت می کند بنابراین رییس جمهوری می خواهیم که خود را فدای ملت کند.

حاجی بابایی با اشاره به مناسبت تاریخی ۱۵ خرداد افزود: امام (ره) حرکت قدرتمندانه خود را شروع کرد و امروز باید با تمام توان پای اهداف شهدا و آرمان های انقلاب ایستاد و در این مسیر خدمتگزار مردم باشیم و سختی های آنان را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: دولتی که به زودی سرکار می آید اراده بر رفع مشکلات مردم داشته باشد، بنابراین مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه همراهی دارد با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب، حرف اول رضایت مندی مردم است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود و دیدیم رییس جمهور در شورای عالی اقتصاد چقدر برای رفع مشکلات مردم تلاش می کرد و اراده قوی داشت چراکه قدم های مهم زیربنایی برداشت و نتیجه آن را بعدها خواهیم دید.

حاجی بابایی انقلاب اسلامی را در مسیر اهل بیت (ع) خواند و گفت: اگر در این مسیر انقلاب حرکت نمی کردیم هرگز به شهید رییسی نمی رسیدیم .

نائب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز هرچه موفقیت درسطح منطقه و پیروزی در فلسطین می بینیم که هیمنه اسراییل را شکسته در نتیجه حرکت در مسیر اهل بیت (ع) است.

شهید رییسی مانند شهید رجایی مردمی بود

نماینده مردم شهرستان های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: شهید رییسی مردمی بودن را از شهید رجایی داشت.

"علی حدادی " افزود: وی با سفرهای استانی و میدانی بودن خدمات ارزنده ای را برای نظام اسلامی رقم زد .

وی بیان کرد: با روحیه جهادی که در مقابل دشمنان داشت و با تکیه بر آرمانهای انقلاب و امام راحل (ره) در مقابله با نظام سلطه ایستادگی می کرد.

حدادی گفت: شهید رییسی خدمت رسانی صادقانه به مردم داشت به گونه ای که امانت داری و صمیمت با مردم ، پایه گذاری کارهای ماندگار به ویژه در حوزه زیرساختی از دیگر خدمات ارزنده رییس جمهور شهید است.

وی اضافه کرد: خستگی ناپذیری از ویژگی های بارز ایشان بود که ساده زیستی شهیدان خدمت را نیز باید الگو قرار داد .

نماینده مردم شهرستان های طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی روحیه مردم‌داری شهید رییسی را از سردار سلیمانی خواند و گفت: در سفر استانی رییس جمهور شهید به استان البرز اقدامات ارزنده ای برای پیشرفت استان رقم خورد.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در مسیر تمدن اسلامی با تکیه بر رویکرد امام حسین (ع) برای پیشرفت ایران اسلامی در تلاش است و نمایندگان مجلس دوازدهم از هیچ تلاشی برای اعتلای انقلاب اسلامی دریغ ندارند.

نظر شما